Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-04-24, 20:00
  #1141
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anselm86
Din trådstart säger mer om dej än henne. Vem fan bryr sej om hon har legat runt? Så jäkla korkat att ens bry sej. Alla(?) gillar väl sex så varför inte ta för sej. Att grubbla över det, bara för att du lever i en curling bubbla är inte så tilltalande hos en snubbe.

Jag kan vara en mycket pålitlig, lojal och trogen person som har en sexpartner i hela mitt liv som får ha mycket mer sex än vad du får som ligger med 100 stycken. Det säger ju ingenting om huruvida man gillar sex eller hur mycket sex man har. Jag kan ju ha sex flera gånger om dagen med min kvinna som jag har hela livet som har samma inställning som mig.

Lösaktighet och osympatiskt leverne, livsval och val av partner är inte attraktivt nej, varken för män eller kvinnor skulle jag säga.
Citera
2019-04-24, 22:13
  #1142
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tommyheelfin
Du svamlar så mycket så man vet knappt var man ska börja.

Vad som förutsäger bäst för hur en person kommer agera i framtiden är personens historia, DÄRFÖR är det extremt viktigt hur många en kvinna särat benen för, då det säger väldigt mycket för hur hon kommer agera i framtiden.

Kvinnor som legat med många är otrogna i mycket större utsträckning, de gör slut på förhållanden i mycket högre utsträckning och de lider oftare av psykisk ohälsa.

En kvinna som varit promiskuös är helt enkelt inte förhållandematerial, man måste vara en ordentlig cuck för att "inte bry sig".

Inte konstigt blattarna garvar åt svenska män och hur mesiga dom blivit.

Jag förespråkar tydligt, om du kan läsa, seriösa och långvariga relationer och att det inte är attraktivt med någon som legat med ett större antal överhuvudtaget. Jag säger att man märker hur en person ser på dessa saker om man lär känna personen och att man får veta hur det ligger till även utan att sitta och prata om exakta antal som enbart riskerar att dra relationen till det sämre om en person är avundsjukt lagd eller om har olika uppfattningar om dessa frågor. Jag bryr mig, men jag behöver inte höra ett antal och sitta och småprata som en liten flicka som leker sanning eller konsekvens. Jag märker på personer jag känner och har relationer till vilken inställning dessa har till förhållanden och sex. Men du kanske själv är lösaktig och inte lär känna personer du har sex med?

Åh, vad tuff du är! Med dina tagna uttryck som "cuck" och att du är rädd att folk ska skratta åt dig Förstår att du behöver höra lugnande ord från din eventuella flickvän om hur stor och fin du är och behöver bekräftelse om bakgrund och exakta antal. Vi andra kanske har bättre personkännedom och självförtroende.
__________________
Senast redigerad av 8711 2019-04-24 kl. 23:12.
Citera
2019-04-24, 22:37
  #1143
Medlem
Äh, det verkar vara ganska vanligt, jag har hört betydligt värre. Inget att bry sig om för en man med självkänsla. Hon ligger väl inte runt nu?
Citera
2019-04-26, 02:33
  #1144
Medlem
HobbyHitlers avatar
Har tjejen lekt klart, är frisk och inte har en historia av otrohet så håll till godo. En väl inkörd knullmaskin
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback