2012-11-01, 15:11
Bannlyst
Hej, jag tänkte flytta ifrån Stockholm när jag inte tål andra folkgrupper och dess värre börjar muslimerna självmordsbomba, så det är väl bara en tidsfråga innan nästa bomb kommer och då vill jag inte sitta på tunnelbanan osv.

Så vart idag är ens grannar vita?
Vilken stad i Sverige finns det minst svartskallar i?

Jag är helt allvarlig över att jag kommer att flytta pgr av detta.

Så har ni tips? Sameland verkar ju homogent fortfarande, undrar bara hur mycket jobb det egentligen finns där.
Citera
2012-11-01, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sverigeharfallit
Hej, jag tänkte flytta ifrån Stockholm när jag inte tål andra folkgrupper och dess värre börjar muslimerna självmordsbomba, så det är väl bara en tidsfråga innan nästa bomb kommer och då vill jag inte sitta på tunnelbanan osv.

Så har ni tips? Sameland verkar ju homogent fortfarande, undrar bara hur mycket jobb det egentligen finns där.

Det finns fortfarande enklaver runt om i Sverige där alla grannar är skötsamma svenskar. Dessvärre tror jag att det är främst priset på bostaden som avgör det. Det eller att bostaden ligger avsides, typ djupa skogarna i Småland etc.

Jag blev påmind om det i en annan tråd, men det är fullständigt sjukt att Sverige/Stockholm drabbats av en självmordsbombare. Eftersom det var i centrala Stockholm och i julruschen så förstår man att det var maximalt antal liv kräket ville ta.
Citera
2012-11-01, 15:20
Medlem
Otems avatar
Kungsbacka, Halland där jag bor är det minst 98% infödda svenskar som alltid har bott här, vi har en flyktingförläggning för 15 pers i hela våran stad som rymmer ca 17 000 i centralorten, här ser du inte mycket invandrare kan jag lova! Jag blir nästan chockad bara man råkar se någon invandrare ibland, men som sagt, och dom på flyktingförläggningen märks aldrig av, Kungsbacka stad har lyckats stå emot detta bra och jag är nöjd med att bo här Det är aldrig stökigt och väldigt väldigt låg kriminalitet, inte ens ett krossat skylt fönster eller en stöld ens!
Citera
2012-11-01, 15:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Otem
Kungsbacka, Halland där jag bor är det minst 98% infödda svenskar som alltid har bott här, vi har en flyktingförläggning för 15 pers i hela våran stad som rymmer ca 17 000 i centralorten, här ser du inte mycket invandrare kan jag lova! Jag blir nästan chockad bara man råkar se någon invandrare ibland, men som sagt, och dom på flyktingförläggningen märks aldrig av, Kungsbacka stad har lyckats stå emot detta bra och jag är nöjd med att bo här Det är aldrig stökigt och väldigt väldigt låg kriminalitet, inte ens ett krossat skylt fönster eller en stöld ens!

Kungsbacka Halland. Låter inte helt fel.

Det här med tvångsintegreringen borde någon skjutas för tycker man.

Men kungsbacka Halland då vet jag hur situationen ser ut där. Jag kommer säkerligen flytta. Jag håller på att bli galen, vill bekämpa muslimerna men väljer istället att fly. Är inte stark nog och inte kommer det att gillas av alla masspsykotiska PK robotar i Stockholm. Man kan bara vara terrorist idag när man är våldsam nämnligen, man är idag ingen hjälte som tex Akilles om man utbringar våld.

Allt känns så jävla hopplöst, jag vill inte betala skatt när jag lever i Stockholm. Jag vill bara betala så att min skatt går till Svenska folket inte till andra nationers befolkningsgrupper.
Senast redigerad av sverigeharfallit 2012-11-01 kl. 15:31.
Citera
2012-11-01, 15:35
Medlem
RingInteSnutens avatar
Kolla byar/samhallen i Dalarna och norrut.

En familjemedlem kopte en gard dar med stort hus, vedbod, och liten bit skog for ynka 200k.

Trevliga grannar som fan, hjalpsamma nar det behovs och medborgargard haller samhallet sakert.

Finns nagra blattar dar men du ser dom bara pa pizzerian som dom driver.

Arbeten finns men kan krava en liten stund i resa.
Citera
2012-11-01, 15:42
Medlem
Stormtroopers avatar
Finns en del bra ställen i Norrland.
Citera
2012-11-01, 15:51
Medlem
Säger bara en sak flytta till VELLINGE . Visseligen ligger det mellan Sveriges största blattestad(MALMÖ). Och en lite mindre wt/blatte håla som kallar sig för TRELLEBORG

Lycka till
Hoppas det löser sig
Citera
2012-11-01, 15:55
Medlem
Nord88s avatar
Västra och södra sidan av Umeå är i princip helt etniskt svenska.
Citera
2012-11-01, 16:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Otem
Är det lätt att få bostad där? Lediga hyresrätter?
Citera
2012-11-01, 16:19
Medlem
Otems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronzesnakeMcSlieg
Är det lätt att få bostad där? Lediga hyresrätter?

Tyvärr är det nog rätt svårt med det som finns just nu uppbyggt, men det byggs väldigt mycket just nu både i centrala och utanför Kungsbacka stad, så god chans till bostad finns det nog framöver!
Citera
2012-11-01, 16:25
Medlem
Nazists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sverigeharfallit

Spana efter ställen som är väldigt inbebott av journalister. Där är det vit hud så långt ögat når. Där det finns färre journalister, där är det mörk hud som dominerar. Såja, nu har du din kompass.
Citera
2012-11-01, 17:07
Medlem
.execs avatar
höllviken/trelleborg har jag för mig tog in väldigt få invandrare
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto