Citat:
Ursprungligen postat av Otem
Kungsbacka, Halland där jag bor är det minst 98% infödda svenskar som alltid har bott här, vi har en flyktingförläggning för 15 pers i hela våran stad som rymmer ca 17 000 i centralorten, här ser du inte mycket invandrare kan jag lova! Jag blir nästan chockad bara man råkar se någon invandrare ibland, men som sagt, och dom på flyktingförläggningen märks aldrig av, Kungsbacka stad har lyckats stå emot detta bra och jag är nöjd med att bo här

Det är aldrig stökigt och väldigt väldigt låg kriminalitet, inte ens ett krossat skylt fönster eller en stöld ens!

Kungsbacka Halland. Låter inte helt fel.
Det här med tvångsintegreringen borde någon skjutas för tycker man.
Men kungsbacka Halland då vet jag hur situationen ser ut där. Jag kommer säkerligen flytta. Jag håller på att bli galen, vill bekämpa muslimerna men väljer istället att fly. Är inte stark nog och inte kommer det att gillas av alla masspsykotiska PK robotar i Stockholm. Man kan bara vara terrorist idag när man är våldsam nämnligen, man är idag ingen hjälte som tex Akilles om man utbringar våld.
Allt känns så jävla hopplöst, jag vill inte betala skatt när jag lever i Stockholm. Jag vill bara betala så att min skatt går till Svenska folket inte till andra nationers befolkningsgrupper.