Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-11-04, 12:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nord88
Var får du det fetstilta ifrån? Den överväldigande majoriteten ställer upp på folkutbytet och smutskastningen av nationella. Det vore mer korrekt att säga att folket är fegt, gömmer sig och kommer att få ta smällen. Det är inget fel med att man helt sonika bara skiter i det och tryggar sin egen tillvaro, finns knappast någon form av plikt att personligen utstå en massa skit för att försöka få till en förändring som inte verkar komma.

Jag har redan fått utstå mycket skit för mina åsikter om att ett homogent vitt Sverige är enda lösningen för ett tryggt Sverige tro mej. Jag orkar knappt mer. Att ansluta sej till SMR kanske skulle få upp kämparglöden igen. Hur hade ett Sverige varit där alla var som en stor familj?
Citera
2012-11-04, 13:56
Medlem
Stormtroopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sverigeharfallit
Jag har redan fått utstå mycket skit för mina åsikter om att ett homogent vitt Sverige är enda lösningen för ett tryggt Sverige tro mej. Jag orkar knappt mer. Att ansluta sej till SMR kanske skulle få upp kämparglöden igen. Hur hade ett Sverige varit där alla var som en stor familj?
Låter som en bra idé. Då får du också stöd från mycket bra folk som kan väga upp skiten man kanske får ta ibland.
Citera
2012-11-05, 19:46
Medlem
.execs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stom72
Öh, viss skillnad på Höllviken och Trelleborg H tokdyrt och soprent från berikare,T nedlusat med slödder av tusen nationaliteter

öhhöhöh jag antog att det var något av dem. Inte att det var samma sak.
Citera
2012-11-05, 21:34
Medlem
HighHitlers avatar
Billdal söder om Göteborg är helt vitt. Jag bor där och är inne i Göteborg varje dag men ser inte mångkulturen så ofta. Den finns i väldigt hög grad i Göteborg men den kan undvikas om man bor och jobbar på rätt ställe.
Citera
2012-11-13, 21:26
Medlem
aryan_utophias avatar
Områden för rika som gemene svensk aldrig skulle ha råd att bosätta sig i.
Citera
2012-11-14, 11:03
Medlem
ursäkta om jag stör men ni vet väl att även den första urpsrungliga svensken kommer från människor som migrerade från afrika runt om hela världen, inte så att gud skapade olika nationaliteter och bildade nationer. men söker du efter inavlade svenskar så e det bara att flytta in till kungen
Citera
2012-11-14, 11:44
Medlem
Stormtroopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
ursäkta om jag stör men ni vet väl att även den första urpsrungliga svensken kommer från människor som migrerade från afrika runt om hela världen, inte så att gud skapade olika nationaliteter och bildade nationer. men söker du efter inavlade svenskar så e det bara att flytta in till kungen
Nä, det var inte gud som skapade olika nationaliteter och raser, utan naturen. Förövrigt är det väl inte så konstigt att alla bra människor flyttade ut ur Afrika - det blev väl olidligt att bo med negrerna där!
Citera
2025-12-20, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maktfaktorn
Eh?
Kungsbacka FF 2010: http://fotbollnorrahalland.blogspot.se/2011/04/har-ar-nya-fotbollslaget-herrar-ar.html
Medlemmar i laget: Spelartruppen, Mahmoud El Masharawi, Charlie Chamoun, Simon Poulsén, Zaid Aljamali, Marcus Cramér, Kroni Qerigi, Deli Qerigi, André Vikstrand, Alexander Görlich, Oskar Sundin, Fredrik Johansson, Lomo Söderlund, Goran Bajkusa, Talal Aljamali, Christian Olausson, Emil Larsson, Marly Chamoun, SanjinRahmani, Karzan Barzengi, Viktor Olofsson, Ziad Kairouz, Emil Möller, Ninor Chamoun, (coach) samt Marcus Hage Svensson, (ordförande).

Bara för att fotboll är blattesporten #1 tillsammans med basket. Kolla hur många invandrare som finns inom golf, handboll, innebandy, ishockey, friidrott, segling, fäktning och bordtennis i Kungsbacka.

Med det sagt, själva centralorten Kungsbacka har en hel del invandrare idag. De ariska områdena inom kommunen finns istället utanför själva centralorten ut mot Särö, Onsala, Åsa, Frillesås, Kullavik, Vallda osv. På Frillesås-skolan är det nog på sin höjd 5% invandrare bland eleverna, om ens det.
Senast redigerad av kretinsky7 2025-12-20 kl. 07:52.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in