2012-11-01, 05:07
Medlem
B.I.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trammis
Det kan inte vara Bill Skarsgård då?
Vet att han diggar både ladd och gräs.

Vem diggar INTE ladd och gräs? (de som inte testat räknas inte )

Ont:
Verkar vara någon som jobbar som typ snickare eller liknande (känns som det iallafall). Bilen ser ut som en sorts arbetsbil med stort bagageutrymme (vet inte vad de kallas..), "hämta arbetskläder", visst arbetskläder har de flesta jobb men jag vet inte... Brukar väl vara ganska vanligt bland icke-heltidsskådisar att jobba som typ snickare och andra knegaryrken?

MDA är väl ändå inte ecstacy, det är väl en syntetdrog som påminner lite om tjack?
Citera
2012-11-01, 05:43
Medlem
Stormakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.I.
Vem diggar INTE ladd och gräs? (de som inte testat räknas inte )

Ont:
Verkar vara någon som jobbar som typ snickare eller liknande (känns som det iallafall). Bilen ser ut som en sorts arbetsbil med stort bagageutrymme (vet inte vad de kallas..), "hämta arbetskläder", visst arbetskläder har de flesta jobb men jag vet inte... Brukar väl vara ganska vanligt bland icke-heltidsskådisar att jobba som typ snickare och andra knegaryrken?

MDA är väl ändå inte ecstacy, det är väl en syntetdrog som påminner lite om tjack?

Gräs är tråkigaste drogen som finns. MDMA är en del av e ja, vet inte om det gick snett för dig när du läste men du glömde en bokstav.

Själv tror jag på Bill jag med
Citera
2012-11-01, 07:10
Medlem
B.I.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormakt
Gräs är tråkigaste drogen som finns. MDMA är en del av e ja, vet inte om det gick snett för dig när du läste men du glömde en bokstav.

Själv tror jag på Bill jag med

Innan du försöker vara näsvis och rätta mig "för att jag läst fel" kan du själv läsa artikeln.
Står klart och tydligt "MDA" vilket är en syntetdrog (tänk; RC-drog).
Gräs är en härlig drog, den får dig avslappnad och du uppskattar saker lite mer. En väldigt mild sådan, men en fin drog. Sen att vissa är bortskämda och jagar det häftigaste ruset är en annan femma, det beror helt på vad du är ute efter för droger. Men de flesta uppskattar väl gräs? Bättre än inget?
Citera
2012-11-01, 13:14
Medlem
Chavez666s avatar
Så jävla framgångsrik kan han ju inte vara om 30 dagsböter motsvarar 1500 kr.
Citera
2012-11-01, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chavez666
Så jävla framgångsrik kan han ju inte vara om 30 dagsböter motsvarar 1500 kr.

Minimumböter, fick samma när jag åkte fast och uppgav att jag hade 0 kr inkomst och 0 kr sparat. Skön hyllad filmstjärna.
Citera
2012-11-01, 14:12
Medlem
joodass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner
Kände precis samma sak.

1. Inte fan somnar man så jäkla lätt.
2. Hur fan märker man inte skillnaden på e och kokain?
3. Stackarn, vet inte ens vad han stoppar i sig.

Notera att jag utgår från att MDA är hyfsat lika MDMA, vilket det borde.

Förresten, tror du han snortade eller bombade? Känns rent spontant som att han fick någon lina vitt pulver av någon random och då antog att det var kokain.

Tar man för mycket somnar man. MDMA känns typ som tradd och brass. Man blir jävligt laidback.
för en oerfaren snubbe, skulle det vara svårt att avgöra MDA från MDMA, dom båda får dig att trippa rejält. MDA är också betydligt mer neurotoxiskt.
Citera
2012-12-17, 19:56
Medlem
kEzis avatar
Stjärnan dömd till vård för knarkbrott

Enligt aftonbladet är det en lovande skådespelare som har åkt fast, som enligt aftonbladet fick sitt stora genombrott för ett par år sen. Undrar vem det kan vara?

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article15947037.ab
Citera
2012-12-17, 20:16
Moderator
Schlesiens avatar
Två trådar sammanfogade

Utgångna rubriker:
Stjärnan dömd till vård för knarkbrott (1 st inlägg)
Hyllad filmstjärna åtalad för knarkbrott (18 st inlägg)

/ Moderator
Citera
2012-12-17, 20:48
Medlem
LexComs avatar
Bill lär ju inte ingå i beskrivningen "ung lovande skådespelare" i skvallerjournalistik termer. Snarare "den svenska världsstjärnans son" eller liknande. Han lär väl definitivt räknas som en färdig stjärna och inte ung och lovande.

Åldern 22 år låter lite gammalt också när man läser "Hans unga ålder spelar roll för valet av påföljd. Behandlingsplan kombinerat med skyddstillsyn anses vara tillräckligt ingripande för att ersätta fängelsestraff som annars skulle blivit en månads fängelse." Låter mer som en 18-19 åring.
Citera
2012-12-17, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joodas
Tar man för mycket somnar man. MDMA känns typ som tradd och brass. Man blir jävligt laidback.
för en oerfaren snubbe, skulle det vara svårt att avgöra MDA från MDMA, dom båda får dig att trippa rejält. MDA är också betydligt mer neurotoxiskt.

Men fortfarande, han lär ju knappast kört bil i peaken.(eller ja, det hade inte jag) Och i efterhand somnar man inte så jävla lätt.

Jag har provat MDMA. Dock så förstår jag inte vad tradd och brass betyder, jag antar att det är WT/invandrarspråk?
Citera
2012-12-17, 22:21
Medlem
Wawas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner
Men fortfarande, han lär ju knappast kört bil i peaken.(eller ja, det hade inte jag) Och i efterhand somnar man inte så jävla lätt.

Jag har provat MDMA. Dock så förstår jag inte vad tradd och brass betyder, jag antar att det är WT/invandrarspråk?

Oj, du har testat MDMA men vet inte att brass = cannabis och tradd är Tradolan :-)

Kul hur saker ter sig olika...

Btw jag är varken invandrare eller WT:-)
Citera
2012-12-17, 22:55
Medlem
JustZlatans avatar
Dragomir Mrsic? Han har ju ett kriminellt förflutet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in