2012-12-17, 23:15
Medlem
LexComs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Dragomir Mrsic? Han har ju ett kriminellt förflutet.

Läs tråden från början. Vi talar om en ung lovande skådespelare. Dragomir är väl över 40.
Citera
2012-12-17, 23:31
Medlem
users avatar
Kanske är helt offtopic men vem fan somnar på MDA? Det är ju som mdma fast utan härlighet och dubbelt så mycket "speed", brukar finnas i keffa e-piller. Och sett ett par i tråden som tycker att mdma är jättelugnt och liknar tradd och brass? wtf? hur små doser tar ni? Det är 3,4-metylendioxymetamfetamin vi talar om :S
Senast redigerad av user 2012-12-17 kl. 23:33.
Citera
2012-12-17, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av user
Kanske är helt offtopic men vem fan somnar på MDA? Det är ju som mdma fast utan härlighet och dubbelt så mycket "speed", brukar finnas i keffa e-piller. Och sett ett par i tråden som tycker att mdma är jättelugnt och liknar tradd och brass? wtf? hur små doser tar ni? Det är 3,4-metylendioxymetamfetamin vi talar om :S
Nu somnade han dagen efter som jag förstår det och om uppgifterna stämmer finns väl risken att han sov lite dåligt den natten ?
Citera
2012-12-17, 23:41
Medlem
users avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SixtenSune
Nu somnade han dagen efter som jag förstår det och om uppgifterna stämmer finns väl risken att han sov lite dåligt den natten ?
Det kan jag däremot förstå helt, jag gissar också på B*ll Sk*rsg*rd, bara för att jag inte känner till någon annan ung, svensk skådespelare.
Citera
2012-12-17, 23:48
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av user
Man blir ju snarare tröttare ju högre doserna blir, men inte sömnig såklart.
Citera
2012-12-18, 00:43
Medlem
Skådespelaren uppgav senare för polisen att han tänkt gå på en fest på Slakthuset kvällen innan med sina kompisar-men nekats inträde.
De gick då hem till en tjejkompis och han bestämde sig för att ställa bilen där.
Han drack tre glas vin och blev bjuden på, vad han trodde, kokain, av en okänd man.
Han somnade några timmar och väcktes för att åka till jobbet.
Först var han tvungen att åka hem och hämta sina arbetskläder.

Inte troligt att B*ll sk*rsgård skulle bli nekad inträde.. han måste väll kunna vara nått typ av dragplåster och lite populär på ett sånt ställe!
Nu vet ja inte vad slakthuset är men det känns inte stureplan iaf.. men där kan jag ha fel!
Citera
2012-12-18, 01:09
Medlem
UKCs avatar
Har ingen som helst aning, men mitt förslag är:

Filip Berg

Känd från:

Ondskan
Hip Hip Hora!
Kommisionen
Lasermannen
Solsidan

bland annat...
Citera
2012-12-18, 01:23
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UKC
Har ingen som helst aning, men mitt förslag är:

Filip Berg

Känd från:

Ondskan
Hip Hip Hora!
Kommisionen
Lasermannen
Solsidan

bland annat...

Det tror jag inte kan vara helt omöjligt. Någon som vet om Filip Berg sysslar eller har något förflutet med drogbruk?
Citera
2012-12-18, 01:32
Medlem
Realdealers avatar
Jag går på känsla : Tom Ljungman
Född 91 i maj
Det är bara en känsla som sagt......men värd att kollas upp! Känslan baserar jag på egna erfarenheter av beroendeperonligheter

Tycker han är en grym skådespelare o gillar verkligen det jag sett med honom.
Citera
2012-12-18, 01:35
Medlem
Fred*y Åsbl*m?

Född 1990
Citera
2012-12-18, 02:02
Medlem
Vad hände nu? Gammal tråd blev het hur?
Citera
2012-12-18, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Groegg
Vad hände nu? Gammal tråd blev het hur?
Mod sammanfogade trådar, intresset väcktes då det inte är bekräftat vem "stjärnan" är.

Värt att tänka på är att det var en skåpbil. Jobbil? Inte så många som har en sådan privat direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in