2018-06-11, 20:04
Medlem
Varför bryr du dig om vad brudar ska tycka? Välj något som du sjäv tycker är bäst.
Citera
2018-06-11, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Ja och vi ''tonåringar unga vuxna'' tycker det är störande när ni sitter och luktar instängd gammal hårbotten/kudde som inte tvättats på ett tag ni luktar ju typ fisk/ägg svett ush

Hah vi luktar ingenting förutom lite lätt tvål och deo. Men jag förmodar att du använder parfym istället för att duscha. Fräscht.
Citera
2018-06-11, 20:16
Medlem
shbous avatar
Musk oil no. 6. Funnits i 50 år och doftar en blandning av diesel, svett och insektsmedel á la jurrasic park. Funkar som en klocka

Givenchy gjorde en serie för typ 15 år sedan, den håller jag dock hemlig då den bara går att beställa redan apdyrt på e-bay.
Citera
2018-06-11, 20:18
Medlem
Lilla hjärtats avatar
denna:

https://www.fragrantica.com/perfume/Giorgio-Armani/Acqua-di-Gio-Profumo-29727.html
Citera
2018-06-11, 20:23
Medlem
Trasigatrosors avatar
Har kört samma 2-3 parfymer sen urminnes tider

Tror vissa dofter ”passar” vissa män,

Kör antingen
Joop the Nightflight
Eller
Fahrenheit by Christian Dior, eller Fahrenheit Pink.

Fahrenheit passar mig för att jag har pondus att bära den. O sprutar ytterst försiktigt, inte som Syrianerna.
Citera
2018-06-11, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freddeiboi98
Jag vill veta vilken killparfym jag ska ha på mig. Just nu använder jag Gucci guilty absolute. Å det är bara en tjej som har sagt att den luktar gott.
När jag hade one million så var det en tjej som alltid sa att jag luktade gott. Men nu har hon inte sagt det.

Killar får också svara. Har ni killar haft någon parfym som har fått många tjejer att säga "Vad gott du luktar"?

One million e bästa.

Men du har bild på en blomma som profilbild så tror du e bög då kan du ha tjejparfym hahahahaha
Citera
2018-06-11, 20:32
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandituz
Creed Original Santal?

TS, om det är komplimanger du är ute efter kan jag rekommendera att du testar:
Armaf Club de Nuit Intense Man (billig Creed Aventus klon)
Dior Sauvage
Dior Homme Intense
Jean Paul Gaultier Ultra Male
Dolce and Gabbana The One (edp)
Chanel Allure Homme Edition Blanche

Jag rekommenderar dock inte att du att du blindköper alla dessa (utom möjligtvis den förstnämnda, då den såvitt jag vet, inte säljs av någon svensk återförsäljare).
Inte den heller, tyvärr. Flaskan jag tänker på var mycket rödare i färgen och mer rund. Jakten på den håller på att driva mig till vansinne. Har sökt den i flera, flera år.
Och nej, den är ingen fantasi. Hade samma flaska i evigheter och använde den bara vid väldigt speciella tillfällen
Citera
2018-06-11, 20:36
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macatho
Hah vi luktar ingenting förutom lite lätt tvål och deo. Men jag förmodar att du använder parfym istället för att duscha. Fräscht.

Nja duschar 1 gång per dag har jag gjort något fysiskt blir det 2 gånger per dag. Hade jag duschat mer så hade jag varit lika torr som din mamma.
Citera
2018-06-11, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Nja duschar 1 gång per dag har jag gjort något fysiskt blir det 2 gånger per dag. Hade jag duschat mer så hade jag varit lika torr som din mamma.

Snyggt din mamma skämt. Visste inte att du ägde en tidsmaskin, för du måste ju komma från 1999.
Citera
2018-06-11, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Inte den heller, tyvärr. Flaskan jag tänker på var mycket rödare i färgen och mer rund. Jakten på den håller på att driva mig till vansinne. Har sökt den i flera, flera år.
Och nej, den är ingen fantasi. Hade samma flaska i evigheter och använde den bara vid väldigt speciella tillfällen

Joop Homme?
Citera
2018-06-11, 20:58
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av delfintanke
Joop Homme?
Den var inte i närheten utseendemässigt.
Måste försöka rita upp en bild när jag har tillgång till dator igen.
Citera
2018-06-11, 21:23
Medlem
De parfymer jag har som en stor del kvinnor har gillat är:
Hugo Boss Bottled - En riktig klassiker
Van Gils Basic Instict eller Between Sheets - De bästa jag köpt
Calvin Klein Summer - förutom flaskan som har ett häftigt utseende så doftar den väldigt gott och exotiskt.

Ett gott tips till dig ts, åk in till Åhlens och dofta på parfymerna som de säljer. Om du vill spara några kronor, fotografera flaskorna och beställ på nätet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in