2005-04-29, 05:18
Medlem
Schnyggves avatar
vill du lukta citrus som alla andra håller den..inte annars
Citera
2005-05-06, 12:29
Bannlyst
[quote=Schnyggve]

Skit i quotet, det var gammalt.

Testade J.P.G. LeMale summer edition igår. Sambon blev nästan lite "sugen" tror jag, hon fick blicken... efter hon sniffat i sig den fina doften ;-) Rekomnderas! Inte lika som den andra men DOFTADE "fruktansvärt" gott =) Samma pris som den vanliga LeMale EDT. Piz!
Citera
2005-05-07, 14:30
Medlem
Med risk för att ev låta gammalmodig men Farenheit tycker jag.
Citera
2005-05-07, 16:57
Medlem
Dolce & Gabbana. Den första som kom, inte de senare modellerna typ "Masculine". Kan inte komma på att den här heter nåt annat än D&G.

Sergio Tacchini. Silverfärgade. Vet inte heller om den heter nåt särskilt.

Ska kolla på JPG LeMale. Verkar bra. :-)
Citera
2005-05-10, 16:13
Bannlyst
Paul smith extreme kör jag med nu och man väljer ju det man själv tycker luktar fint!!
Citera
2005-05-10, 16:55
Medlem
284366s avatar
Jag gillar män som luktar CK One eller Lancome Miracle.

Alltför tunga machoparfymer, samt den där Hugo Boss som alla har, går fetbort. Skulle inte gilla om min pojkvän hade en parfym som jag förknippade med 20 andra män.
Citera
2005-05-11, 17:48
Medlem
Tantrum_Tabulevs avatar
Jag använder Issey Miyake och Gucci Rush...Någon tjej eller kille som har kommentarer om dem?
Citera
2005-05-17, 03:14
Medlem
LasVegass avatar
Santos de Cartier - Cartier
Eau de Sauvage - Dior
Citera
2005-05-17, 15:44
Medlem
Hemlige Mårtens avatar
En flicka sa att Jean Paul luktar underbart men själv kör jag med Acqua Di Gió
Citera
2005-05-18, 11:42
Medlem
Greve O2s avatar
det är mannen/kvinnan som "gör" parfymen. alla bättre parfymer och deoderanter (då talar jag inte om axe och annat skit) förenar sig med kroppensdofter och man sänder ut en blandning utav hormoner och syntetiskt doft essence

så för att göra det tydligt så använder jag Le Male. fungerar perfekt på mig plus att den inte är "inne" hos alla partybönder (eller rättare sagt dem tror att den är "inne") tipset är om du nu är riktigt seriös med din doft, hämta doft prover och testa på dig själv (efter då du duschat) och se efter nå'n timma vad du sänder ut för doft en vanlig dag på jobbet eller en svettig kväll på dansgolvet.. men försök att vara tydlig, om du lägger 500-600 hundra på en bra parfym så förstör inte allt med att spruta nåt skit (se ovan) under armarna utan köp även deoderanten osv..(de är oftast bättre för huden, utan massa skadliga metaler.) ingen överdrift men du förstår nog vad jag menar.

såå lycka till..
Citera
2005-05-24, 19:22
Medlem
Vilken herr-parfym luktar bäst?

Alltså frågar i första hand tjejer, för det är ju dem man ska tillfredställa...
Citera
2005-05-24, 19:26
Medlem
Duger väl med denna tråd?
http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=211976
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in