2012-10-30, 20:35
Bannlyst
hej

jag gör illa mig för att folk ska tycka synd om mig.
imorgon ska jag göra en grov rispa i pannan.

( gjort illa mig i butikshyllan) om ngn frågar.

vill få kärlek, är mitt beteende ovanligt?

tankar tips tack
Citera
2012-10-30, 20:45
Medlem
För det första - Sluta skada dig själv...Sånt leder inte till något seriöst, eller?

Varför vill du att folk ska tycka synd om dig? Det är väl bättre att må bra och vara stolt över sig själv utan att behöva skada sig för att få uppmärksamhet?
Utveckla gärna.
Citera
2012-10-30, 20:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarbrud
För det första - Sluta skada dig själv...Sånt leder inte till något seriöst, eller?

Varför vill du att folk ska tycka synd om dig? Det är väl bättre att må bra och vara stolt över sig själv utan att behöva skada sig för att få uppmärksamhet?
Utveckla gärna.

jag kanske inte är stolt över mig själv, dålig självkänsla tror jag.
har nog aldrig uplevt riktig kärlek eller så
Citera
2012-10-30, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av selman
jag kanske inte är stolt över mig själv, dålig självkänsla tror jag.
har nog aldrig uplevt riktig kärlek eller så

Om du har dålig självkänsla är det dags att göra någonting åt det. Det finns ingen mening med att göra illa sig för att få uppmärksamhet.
Jag tror inte att någon kille vill ha en tjej som mår dåligt över sig sjäv och som saknar självförtroende.

Börja med att titta dig i spegeln och säga att du älskar dig själv. Och verkligen mena det!
Innerst inne vet du att du är en bra person med många bra egenskaper, men du vågar bara inte erkänna det för dig själv.

Kärlek ska man inte leta efter. Den kommer när man minst anar det. Se till att må bra först (börja med nån ny aktivitet till exempel för att bryta gamla vanor) och uppskatta dig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in