• 1
  • 2
2012-10-30, 00:48
Medlem
Hej

Hur har man på bästa sätt sex i duschen om det är trångt osv. Försökte detta för ett tag sen men det blev lite bökigt...
Har ni några tips eller erfarenheter dela gärna med er!
Citera
2012-10-30, 01:00
Medlem
joeljoeljoel1s avatar
Badkars dusch är enkelt. Antingen ligger man i den eller så kör man bakifrån mot väggen
Citera
2012-10-30, 01:05
Medlem
AnCa89s avatar
Bakifrån mot vägen;-) Det är ju fan det skönaste som finns.
Citera
2012-10-30, 01:07
Medlem
S-cups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joeljoeljoel1
Badkars dusch är enkelt. Antingen ligger man i den eller så kör man bakifrån mot väggen
Kan vara krångligt att gör stående om ena parten är mycket längre än den andra, tyvärr.

Har försökt mig på duschen ett par gånger, men har kommit fram till att det inte är värt besväret och risken.
Citera
2012-10-30, 01:10
Medlem
Brossys avatar
Tycker det är svårt då vattnet spolar bort all slidsekret så det blir torrt och jävligt.
Citera
2012-10-30, 01:21
Medlem
joeljoeljoel1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S-cup
Kan vara krångligt att gör stående om ena parten är mycket längre än den andra, tyvärr.

Har försökt mig på duschen ett par gånger, men har kommit fram till att det inte är värt besväret och risken.
Kanske det kanske. Men jag sa bara mina tips och erfarenheter
Citera
2012-10-30, 01:31
Medlem
TheBITs avatar
Dom flesta svaren på frågan stavas bakifrån. Annars får ni väl köpa nån flashig upplåsbar krokodil eller dylikt att lägga er på. Ni kan döpa den till något skojfriskt också. Typ Stefan. Jag menar, vilken sorts krokodil heter egentligen Stefan? Ingen jag hört talas om, det är ett som är säkert.
Citera
2012-10-30, 01:36
Medlem
Division.Bells avatar
Tycker att ta tag i tjejens och lyfta upp henne från marken mot väggen medan man penetrerar är shyst, d.v.s. du greppar hennes lår medan hon tar tag i dina axlar(hennes rygg är mot duschväggen och hennes fötter nuddar inte marken).

Dock kräver detta givetvis att man har fysiken

ledsen för dålig beskrivning, hoppas det går att förstå
Senast redigerad av Division.Bell 2012-10-30 kl. 01:39.
Citera
2012-10-30, 01:51
Medlem
TheBITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Division.Bell
Tycker att ta tag i tjejens och lyfta upp henne från marken mot väggen medan man penetrerar är shyst, d.v.s. du greppar hennes lår medan hon tar tag i dina axlar(hennes rygg är mot duschväggen och hennes fötter nuddar inte marken).

Det där låter, i en hal och våt dusch, som ett väldigt bra sätt att styra upp en bättre penisfraktur.
Citera
2012-10-30, 04:14
Medlem
symmeis avatar
Citat:

Det där är, oerhört sexigt. (Risken för olyckor är förstås något man får ta med i beräkningen, det har dock inte hänt mig ännu efter x antal gånger.)

Annars kan man också som många andra beskrivit ta tjejen bakifrån. Han hon fysiken böjer hon sig ända ner till golvet och längdskillnaden bör inte vara något större problem, eventuellt ta tag i hennes ben så blir det något liknande "skottkärran".
Citera
2012-10-30, 08:46
Medlem
Fox69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brossy
Tycker det är svårt då vattnet spolar bort all slidsekret så det blir torrt och jävligt.
Kan bara hålla med!
Citera
2012-10-30, 08:48
Medlem
Autokinetisks avatar
Citat:

Jag förstår, kan man det så kan man det, bara vara nöjd
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in