2012-10-29, 20:13
Medlem
Hjälp mig!

Jag köpte Spotify Premium idag på Coop. Men när jag skulle slå in koden fungerade det inte! Jag har kontrollerat varenda siffra samt stora och små bokstäver så det är inte där felet är! Vad ska jag göra, jag tvekar på att butiken kommer ge mig pengarna tillbaka bara sådär...

Tacksam för all hjälp jag kan få
Citera
2012-10-29, 20:16
Medlem
Idgafs avatar
Det är bara att gå tillbaka med den. Ibland fungerar inte dessa koder. Då får du bara en ny
Citera
2012-10-29, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idgaf
Det är bara att gå tillbaka med den. Ibland fungerar inte dessa koder. Då får du bara en ny

Visst en hundring är inte mycket pengar om man tänker efter, men jag vill ju ha vad jag betalt för såklart. Tror du verkligen det kommer vara så enkelt? Av tidigare erfarenheter så möts man av ett blankt nej då de tror man trollar och bara är ute efter att blåsa dem

Men jag får göra ett försök i alla fall

Tack för svaret!
Citera
2012-10-29, 20:23
Medlem
Någon annan som råkat ut för samma sak? Jag har köpt några gånger tidigare och då har det aldrig varit något problem.
Citera
2012-10-29, 20:31
Medlem
Idgafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gonners
Någon annan som råkat ut för samma sak? Jag har köpt några gånger tidigare och då har det aldrig varit något problem.

Jag har köpt en tidigare som inte fungerade. Fick en ny direkt jag gick dit och jag hade inte varit den första den inte fungerade för heller.
Citera
2012-11-01, 19:37
Medlem
Det löste sig genom att gå tillbaka till butiken och säga som det var
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här