Citat:

Ursprungligen postat av Hazer

Tjen folks, har ett jobbigt jävla problem jag inte kan lösa, så vänder mig nu till er för hjälp! Min dator går ner i power saving mode och det kommer upp en ruta på skärmen där det står (No Signal input). skärmen blir svart och sen kan jag inte göra mer än att starta om datorn på knappen. Det händer enbart när jag försöker kolla video klipp tex youtube eller ngt liknande, även film från Hdd gör samma sak. Jag kan spela BF3 och alla andra spel jag har. men så fort jag försöker kolla video fuckar sig allt..
Är jag riktigt jävla snabb kan jag göra Ctrl+alt+del, då får jag upp en pop up ruta i aktivitetsfältet där det står "Grafikdrivrutinen NVIDIA Windows Kernel Mode Driver, Version (306något) slutade svara och har återställts. efter att jag lyckats med det vilket händer jävligt sällan. kan jag kolla video's igen utan problem tills jag startar om datorn. jag har en Intel Core 2 cpu 6600 @ 2,40 ghz. 3gig ram, P5N-E SLI moderkort. Geforce GTS 250. tror jag har ett 460 w nätagg. Jag har provat köra med ett annat graffe av samma modell då jag lånat det en av min kusin som körde dom SLI förut och det var samma problem där. WHAT TO DO!?

Jag har exakt samma problem som dig, det är sjukt störande och det går inte att väcka datorn igen utan omstart. 
Det är EXAKT samma problem, youtube och filmer kommer det i lite sporadiskt, följer tråden slaviskt och hoppas att någon kan säga vad felet är!