2013-07-07, 21:52
Medlem
Luxations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunner
Finns det några nya anledningar till varför detta vore väl spenderad tid? Det låter mest som totalt bortkastad tid tycker jag.

Bortkastad tid? Tjena..har du testat android appen? Liknande app hade underlättat och gjort susen för oss som sitter på en windows platta
Citera
2013-07-08, 00:28
Moderator
memymos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxation
Bortkastad tid? Tjena..har du testat android appen? Liknande app hade underlättat och gjort susen för oss som sitter på en windows platta

Android appen är väll ingen officiel från flashbacks sida?
Citera
2013-07-08, 00:42
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av memymo
Nope. TS bör utveckla appen själv och sluta tigga.
Citera
2013-07-08, 00:51
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av memymo
Nej, Flashback Forum har gång efter gång uttalat att DET FINNS INGEN OFFICELL APPLIKATION FRÅN FLASHBACK FORUM.

Undras hur länge man behöver skrika för att smått barnvagnstappade skall förstå detta? Alla applikationer som finns för att undersöka forumet är skapade av tredjepart, och kan därför utföra allehanda aktiviteter såsom IP-spårning, lösenordsletande och dito fuffens. I mitt tycke skall forumet ej heller eftersöka skapa en app, eftersom man aldrig kan garantera säkerheten i en sådan. Webforumet är fullt nöjbart att besöka från allehanda platta och telefon, inget annat behövs.
Citera
2013-07-11, 01:44
Medlem
AbdullahSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Nope. TS bör utveckla appen själv och sluta tigga.
Crille bör hålla käften och läsa trådstarten i så fall.
När tråden skapades så handlade frågeställningen om huruvida applikationen skulle tillåtas, om det var en bra idé och om någon i nuläget är intresserad av att skapa en sådan.

Jag kan väl gå med på att användaren Luxation var lite nonchalant men ge fan i att anklaga mig.
Du måste väl på något sätt förstå själv att en sån här applikation inte har något att göra med behov - det handlar om bekvämlighet. Ingen behöver en app till Android heller men den är tydligen populär ändå.

Det var för övrigt kul att tråden uppmärksammades igen.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in