• 3
  • 4
2005-05-04, 21:23
Medlem
Bloodhound: Du använder knappt 27 % av syret i ett vanligt andetag resten försvinner ut igen.

Citat:
Ursprungligen postat av Lurad slav
När hjärnan inte får tillräckligt med syre så svimmar du. Att svimma är ju inte helt nyttigt men du svimmar innan hjärnan börjar ta skada, det är liksom därför du svimmar. Så länge du inte svimmar har du tillräckligt med syre i systemet.

Stämmer alldeles utmärkt. Prova att strypa dig själv, du får blodtrycksfall eftersom hjärnan inte får syre o du svimmar så att det balanseras tillbaka. Hjärnan ''stängs'' av. Det bästa är att suga in lustgas, håll in den andas ut, sippa lite luft och sen mer lustgas på det. Du behöver ingen speciell teknik för attt känna av det.
Citera
2005-05-04, 21:54
Medlem
Bloodhounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teemb
Bloodhound: Du använder knappt 27 % av syret i ett vanligt andetag resten försvinner ut igen.

Stämmer alldeles utmärkt. Prova att strypa dig själv, du får blodtrycksfall eftersom hjärnan inte får syre o du svimmar så att det balanseras tillbaka. Hjärnan ''stängs'' av. Det bästa är att suga in lustgas, håll in den andas ut, sippa lite luft och sen mer lustgas på det. Du behöver ingen speciell teknik för attt känna av det.

Är ju just detta jag förspråkar.

Dom talen höjs nog lite när du håller andan, vilket du gör på lustgas. Men jag håller med, lustgas är en rätt harmlös drog, försöker bara påtala att det finns faror med allting.
Citera
2005-05-04, 22:03
Bannlyst
Jag har läst lite på MM och här nu om lustgas. Och garvat åt hur dumma folk kan vara... De hade ingen aning om hur man skulle få gasen ur patronerna..

Så här gör jag: Tag 1 st ica kasse. Tejpa kassen på båda sidor, så att risken för punktering av kassen minskar. Stoppa in patron+borr (med spets) placera patronen och borren på tejpen, och banka hål på patronen. Simple as that!
Citera
2005-05-04, 22:06
Medlem
Gudruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyBone
Nån som kan tipsa om nån butik i göteborg som säljer lustgaspatroner och tillbehör som tex sånna där glasbehållare o sånt som man kan fylla på med lustgas eller nån internetbutik som säljer sånt.

ha ha ha trodde du menade drinken som heter lustgas...sorry
Citera
2005-05-18, 02:13
Medlem
Direkt från tuben?

Någon driftig bong-ingenjör där ute som gett sig på att konvertera ett N2O-system för bilbruk och kan ge ett tips eller två? Jag har en vision om ett system med tolv munstycken i bästa Blue Velvet-stil för trevliga sammankomster men har ingen aning om det är dårskap eller genomförbart.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in