2005-04-10, 22:02
Medlem
DirtyBones avatar
Nån som kan tipsa om nån butik i göteborg som säljer lustgaspatroner och tillbehör som tex sånna där glasbehållare o sånt som man kan fylla på med lustgas eller nån internetbutik som säljer sånt.
Citera
2005-04-10, 22:05
Medlem
Bloodhounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyBone
Nån som kan tipsa om nån butik i göteborg som säljer lustgaspatroner och tillbehör som tex sånna där glasbehållare o sånt som man kan fylla på med lustgas eller nån internetbutik som säljer sånt.

SÖKELISÖKELISÖK!

Men för att vara så enormt snäll, bodega (gula sidorna) säljer 10x8g N2O för 45 kr. Rätt trevligt... För gräddsifon rekommenderare jag Verner och verner (kvalité).
Citera
2005-04-10, 22:07
Medlem
DirtyBones avatar
tackar så mycket
Citera
2005-04-11, 14:46
Medlem
Mystiqes avatar
Hur intar man lustgas? räcker det med lustgaspatron eller måste man ha nåt utrustning?
Citera
2005-04-11, 15:02
Medlem
TomiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mystiqe
Hur intar man lustgas? räcker det med lustgaspatron eller måste man ha nåt utrustning?

Högt tryck i tuberna så en sifon är att rekommendera. Men det går bra med ballong och ett vasst föremål för att punktera tuben i ballongen
Citera
2005-04-11, 16:35
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomiX
Högt tryck i tuberna så en sifon är att rekommendera. Men det går bra med ballong och ett vasst föremål för att punktera tuben i ballongen

Är det inte risk att det explodera om man punktera?
Citera
2005-04-11, 17:05
Medlem
TomiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mystiqe
Är det inte risk att det explodera om man punktera?

Du punkterar toppen på tuberna som är till för att punkteras. Därifrån strömmar gasen ut med hög hastighet.
Citera
2005-04-11, 17:10
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomiX
Du punkterar toppen på tuberna som är till för att punkteras. Därifrån strömmar gasen ut med hög hastighet.

tack för hjälpen
Citera
2005-04-11, 20:19
Medlem
Avgrunds avatar
lustgas är en helt jävla livsfarlig drog. satt lite halvbäng i ett rum med min kompis och försökte banka upp patroner med hammare och spik så vi kunde fylla lite ballonger.. mitt i allt flyger det iväg ett patronhelvete som snuddar mitt ögonbryn och fortsätter för att sedan lämna ett runt och trevligt märke i taket.
Citera
2005-04-11, 20:25
Medlem
MorrissonEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avgrund
lustgas är en helt jävla livsfarlig drog. satt lite halvbäng i ett rum med min kompis och försökte banka upp patroner med hammare och spik så vi kunde fylla lite ballonger.. mitt i allt flyger det iväg ett patronhelvete som snuddar mitt ögonbryn och fortsätter för att sedan lämna ett runt och trevligt märke i taket.
Har vatt med om samma sak, jag och två poalre satt helstukade och pulade med en patron, vips så flyger den iväg, studsar tåv cm från mitt fönster, vidare, precis förbi min ena polares huvud(risken fanns att han hade dött på fläcken om den hade träffat) och vidare ut i ett annat rum där ännu ett offer hade samma tur. Men så länge ni inte blockar gasflödet ska detta inte va några problem.
Citera
2005-04-11, 21:07
Medlem
TomiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avgrund

Tyvärr är det inte drogen som är farlig det är du!

Skaffa ordentliga verktyg för att öppna eller låt bli.

Edit: Ni vet att man kan stoppa in patronen i ballongen innan man sticker hål på den, på så vis kan den inte flyga iväg utan den stoppas utav ballongen
Citera
2005-04-11, 21:14
Bannlyst
Räcker 10x8g N2O, för en person, en kväll med bärs? Såg en massa sifoner i en antikaffär i Helsingborg, blev nu sugen att köpa en.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in