2013-11-22, 19:51
Medlem
znors avatar
Undrar om denna är värd att prova? Gillar tjack/mephe/3MMC/Ritalin, ja det mesta.
Men tycker dock inte om så värst långvariga stimulanter. Men vad ger denna droger ER?
Tacksam för svar!
Citera
2013-11-22, 19:52
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Har du testat andra batcher eller du bara funderar på att beställa den för första gången?

Jag är själv rätt sugen på att ge den en chans. Centralstimulerande medel var/är något jag verkligen har haft felaktiga fördomar mot. Först mot alla sorter fram till jag testade 3-MMC, sedan insåg jag efter 4F-PVP att även återupptagshämmare kan vara jävligt mysiga och den här har man ju läst mycket skilda åsikter kring. Givetvis blir Lighty då direkt intresserad av det.

Aldrig testat men fick med ett smakprov av RS .
Citera
2013-11-22, 20:04
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Aldrig testat men fick med ett smakprov av RS .

Jävla finsmakare!

Återkom när/om du testar den så att jag kan bli ännu mer avundsjuk!
Citera
2013-11-22, 22:05
Medlem
Disponibels avatar
Citat:
Har du testat andra batcher eller du bara funderar på att beställa den för första gången?

Jag är själv rätt sugen på att ge den en chans. Centralstimulerande medel var/är något jag verkligen har haft felaktiga fördomar mot. Först mot alla sorter fram till jag testade 3-MMC, sedan insåg jag efter 4F-PVP att även återupptagshämmare kan vara jävligt mysiga och den här har man ju läst mycket skilda åsikter kring. Givetvis blir Lighty då direkt intresserad av det.

Testa snarast. Annars skickar disponibel ett par pellets omedelbums då han ändå ska sluta knarka till nyår.
Citera
2013-11-23, 12:02
Medlem
2rs2pures avatar
Tror ni det är lungt kombinera 3,4-crmp med en lägre dos Ritalin?
3,4-dichlorometylfenidat med metylfenidat .
Citera
2013-11-23, 12:25
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disponibel
Testa snarast. Annars skickar disponibel ett par pellets omedelbums då han ändå ska sluta knarka till nyår.

Varför detta då?

Vad tycker du om substansen för övrigt? Är den bra eller dålig?

Citat:
Ursprungligen postat av 2rs2pure
Tror ni det är lungt kombinera 3,4-crmp med en lägre dos Ritalin?
3,4-dichlorometylfenidat med metylfenidat .

De är väldigt lika rent strukturellt och fungerar på samma vis vilket med största sannolikhet skapar en synergi om du kombinerar dem. Varför inte bara köra dem enskilt likaväl?
Citera
2013-11-23, 17:59
Medlem
2rs2pures avatar
Citat:
De är väldigt lika rent strukturellt och fungerar på samma vis vilket med största sannolikhet skapar en synergi om du kombinerar dem. Varför inte bara köra dem enskilt likaväl?

Den Ritalin jag har är inte mycket nog för rus, det var min sista kvällsdos Ritalin (för att sova) på endast 20mg. Imorgon ska jag prova kombinera med min medicinska dos concerta på ca 120mg.

Kombinationen var helt okej, känner inte av lika mycket biverkningar av ctmp, då ritalinen nått sin halveringstid så har nu en lite "jobbigare" stimulans infunnit sig, lite ryckig, men undertiden var det bra, mer fokus. På enbart ctmp tycker jag är ett lite virrigare fokus, eller hur man ska säga.

Kan det bero på ADD att jag inte känner så mycket stim på en 10mg tab ctmp?
Notera att askle***s nu har rea på sin 3,4-ctmp, kan de bero på dålig batch?
Citera
2013-11-23, 19:43
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2rs2pure
Den Ritalin jag har är inte mycket nog för rus, det var min sista kvällsdos Ritalin (för att sova) på endast 20mg. Imorgon ska jag prova kombinera med min medicinska dos concerta på ca 120mg.

Kombinationen var helt okej, känner inte av lika mycket biverkningar av ctmp, då ritalinen nått sin halveringstid så har nu en lite "jobbigare" stimulans infunnit sig, lite ryckig, men undertiden var det bra, mer fokus. På enbart ctmp tycker jag är ett lite virrigare fokus, eller hur man ska säga.

Kan det bero på ADD att jag inte känner så mycket stim på en 10mg tab ctmp?
Notera att askle***s nu har rea på sin 3,4-ctmp, kan de bero på dålig batch?

Jag har ingen aning om effekten, men det är inte omöjligt det du är inne på. Sedan kan det lika gärna handla om att du har tolerans bara eller också att du är extra okänslig mot just den här substansen.

Om rean vet jag inte. Jag har inte provat substansen och inte heller handlat av dem någon gång, så den frågan överlåter jag till någon annan!
Citera
2013-11-24, 22:28
Medlem
Disponibels avatar
Citat:
Varför detta då?

Vad tycker du om substansen för övrigt? Är den bra eller dålig?

Tycker om substansen.
Men tycker etylfenidatet var händigare då effekt kom fort samt kort rustid.
Men man tager vad man haver.
"Surt sa räven om rönnbären" är det som verkar gälla för RC-marknaden dessutom.
Längesen någon höjdarsubstans kom ut.

Mitt nyårslöfte kommer vara att jag ska ha ett drogfritt liv.
Men det lovade jag förra nyåret med för att sedan inmundiga en lina tjack på tolvslaget vilket eskalerade i en drogparad som slutade sent i januari nästföljande år.
Citera
2013-11-25, 16:13
Medlem
Lightermans avatar
Går det att blanda 3.4-CTMP med ssri och Mitrazapin?
Citera
2013-11-26, 17:15
Medlem
Hur lång tid tar det för dessa att verka (oralt intag)? Funkar dem om man går på SSRI?
Citera
2013-11-26, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lighterman
Går det att blanda 3.4-CTMP med ssri och Mitrazapin?
Jag käkade det i några dagar och går på både Citalopram och Mirtazapin. Vet inte om det gjorde någon okänd skada som kommer senare i livet eller så, men just nu och speciellt då så mår/mådde jag kanon!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in