2013-11-22, 19:51
Medlem
znors avatar
Undrar om denna r vrd att prova? Gillar tjack/mephe/3MMC/Ritalin, ja det mesta.
Men tycker dock inte om s vrst lngvariga stimulanter. Men vad ger denna droger ER?
Tacksam fr svar!
Citera
2013-11-22, 19:52
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Har du testat andra batcher eller du bara funderar p att bestlla den fr frsta gngen?

Jag r sjlv rtt sugen p att ge den en chans. Centralstimulerande medel var/r ngot jag verkligen har haft felaktiga frdomar mot. Frst mot alla sorter fram till jag testade 3-MMC, sedan insg jag efter 4F-PVP att ven terupptagshmmare kan vara jvligt mysiga och den hr har man ju lst mycket skilda sikter kring. Givetvis blir Lighty d direkt intresserad av det.

Aldrig testat men fick med ett smakprov av RS .
Citera
2013-11-22, 20:04
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Aldrig testat men fick med ett smakprov av RS .

Jvla finsmakare!

terkom nr/om du testar den s att jag kan bli nnu mer avundsjuk!
Citera
2013-11-22, 22:05
Medlem
Disponibels avatar
Citat:
Har du testat andra batcher eller du bara funderar p att bestlla den fr frsta gngen?

Jag r sjlv rtt sugen p att ge den en chans. Centralstimulerande medel var/r ngot jag verkligen har haft felaktiga frdomar mot. Frst mot alla sorter fram till jag testade 3-MMC, sedan insg jag efter 4F-PVP att ven terupptagshmmare kan vara jvligt mysiga och den hr har man ju lst mycket skilda sikter kring. Givetvis blir Lighty d direkt intresserad av det.

Testa snarast. Annars skickar disponibel ett par pellets omedelbums d han nd ska sluta knarka till nyr.
Citera
2013-11-23, 12:02
Medlem
2rs2pures avatar
Tror ni det r lungt kombinera 3,4-crmp med en lgre dos Ritalin?
3,4-dichlorometylfenidat med metylfenidat .
Citera
2013-11-23, 12:25
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disponibel
Testa snarast. Annars skickar disponibel ett par pellets omedelbums d han nd ska sluta knarka till nyr.

Varfr detta d?

Vad tycker du om substansen fr vrigt? r den bra eller dlig?

Citat:
Ursprungligen postat av 2rs2pure
Tror ni det r lungt kombinera 3,4-crmp med en lgre dos Ritalin?
3,4-dichlorometylfenidat med metylfenidat .

De r vldigt lika rent strukturellt och fungerar p samma vis vilket med strsta sannolikhet skapar en synergi om du kombinerar dem. Varfr inte bara kra dem enskilt likavl?
Citera
2013-11-23, 17:59
Medlem
2rs2pures avatar
Citat:
De r vldigt lika rent strukturellt och fungerar p samma vis vilket med strsta sannolikhet skapar en synergi om du kombinerar dem. Varfr inte bara kra dem enskilt likavl?

Den Ritalin jag har r inte mycket nog fr rus, det var min sista kvllsdos Ritalin (fr att sova) p endast 20mg. Imorgon ska jag prova kombinera med min medicinska dos concerta p ca 120mg.

Kombinationen var helt okej, knner inte av lika mycket biverkningar av ctmp, d ritalinen ntt sin halveringstid s har nu en lite "jobbigare" stimulans infunnit sig, lite ryckig, men undertiden var det bra, mer fokus. P enbart ctmp tycker jag r ett lite virrigare fokus, eller hur man ska sga.

Kan det bero p ADD att jag inte knner s mycket stim p en 10mg tab ctmp?
Notera att askle***s nu har rea p sin 3,4-ctmp, kan de bero p dlig batch?
Citera
2013-11-23, 19:43
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2rs2pure
Den Ritalin jag har r inte mycket nog fr rus, det var min sista kvllsdos Ritalin (fr att sova) p endast 20mg. Imorgon ska jag prova kombinera med min medicinska dos concerta p ca 120mg.

Kombinationen var helt okej, knner inte av lika mycket biverkningar av ctmp, d ritalinen ntt sin halveringstid s har nu en lite "jobbigare" stimulans infunnit sig, lite ryckig, men undertiden var det bra, mer fokus. P enbart ctmp tycker jag r ett lite virrigare fokus, eller hur man ska sga.

Kan det bero p ADD att jag inte knner s mycket stim p en 10mg tab ctmp?
Notera att askle***s nu har rea p sin 3,4-ctmp, kan de bero p dlig batch?

Jag har ingen aning om effekten, men det r inte omjligt det du r inne p. Sedan kan det lika grna handla om att du har tolerans bara eller ocks att du r extra oknslig mot just den hr substansen.

Om rean vet jag inte. Jag har inte provat substansen och inte heller handlat av dem ngon gng, s den frgan verlter jag till ngon annan!
Citera
2013-11-24, 22:28
Medlem
Disponibels avatar
Citat:
Varfr detta d?

Vad tycker du om substansen fr vrigt? r den bra eller dlig?

Tycker om substansen.
Men tycker etylfenidatet var hndigare d effekt kom fort samt kort rustid.
Men man tager vad man haver.
"Surt sa rven om rnnbren" r det som verkar glla fr RC-marknaden dessutom.
Lngesen ngon hjdarsubstans kom ut.

Mitt nyrslfte kommer vara att jag ska ha ett drogfritt liv.
Men det lovade jag frra nyret med fr att sedan inmundiga en lina tjack p tolvslaget vilket eskalerade i en drogparad som slutade sent i januari nstfljande r.
Citera
2013-11-25, 16:13
Medlem
Lightermans avatar
Gr det att blanda 3.4-CTMP med ssri och Mitrazapin?
Citera
2013-11-26, 17:15
Medlem
Hur lng tid tar det fr dessa att verka (oralt intag)? Funkar dem om man gr p SSRI?
Citera
2013-11-26, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lighterman
Gr det att blanda 3.4-CTMP med ssri och Mitrazapin?
Jag kkade det i ngra dagar och gr p bde Citalopram och Mirtazapin. Vet inte om det gjorde ngon oknd skada som kommer senare i livet eller s, men just nu och speciellt d s mr/mdde jag kanon!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in