2012-10-27, 23:03
Medlem
johnthedickholmess avatar
Jag fattar inte det hr med Pagans icke klubb hus??? Ja menar...om dom inte har klubbhus...var trffas dom?
Citera
2012-10-27, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Jag fattar inte det hr med Pagans icke klubb hus??? Ja menar...om dom inte har klubbhus...var trffas dom?

Du fr nog utveckla litegrann...Pagans har klubbhus, men dom ser det inte som en prio om jag fattat det hela rtt. Inte helt ovanligt att amerikanska klubbar saknar klubbhus utan hnger ut p bikerbarer eller hemma hos varandra.
Citera
2012-10-28, 02:54
Medlem
sg p kanal 10 fr ngon dag sedan och d hade dom reportage om Pagans. Dom var extra svr att stta dit fr dom hade sin extrema tystnadsplikt samt inga klubbhus...alla var nomader???
Citera
2012-10-28, 02:18
Medlem
Citat:
sg p kanal 10 fr ngon dag sedan och d hade dom reportage om Pagans. Dom var extra svr att stta dit fr dom hade sin extrema tystnadsplikt samt inga klubbhus...alla var nomader???

Stmmer inte alls, fast deras hiarki ser lite annorlunda ut. Men visst har dom klubbhus.

http://articles.philly.com/2010-12-1...le-gang-leader
Citera
2012-10-28, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av forgottenone
Stmmer inte alls, fast deras hiarki ser lite annorlunda ut. Men visst har dom klubbhus.

http://articles.philly.com/2010-12-1...le-gang-leader

fan va konstigt...sg du programmet?
Citera
2012-10-28, 12:18
Medlem
Citat:
fan va konstigt...sg du programmet?

Nej, vad hette det? Kanske gr i repris...
Citera
2012-10-28, 12:26
Medlem
Gatugngens inre krets, p 10:an...om olika gng, senast om Pagans och deras uppkomst...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in