• 1
  • 2
2012-10-27, 17:05
Bannlyst
Tjena har krokarna förbi Växjö ikväll och undrar om det finns några uteställen med mycket brudar och hyffsad billig öl??

Kom med tips!!!
Citera
2012-10-27, 17:22
Medlem
usb3s avatar
Grace leg 25
Oleo leg 18
Citera
2012-10-27, 17:34
Bannlyst
Okay, men är det mycket folk där nu så här års??? Några brudar här på forumet ifrån Växjö som ska ut och göra stan osäker ikväll/ natt??
Citera
2012-10-27, 17:45
Medlem
lolumadbros avatar
Skit i nattklubbarna i växjö.
Gå inte till Oleo, det är bara en massa kababrullare som muckar gräl -->åker på stryk --> ringer kusiner --> jävla liv..

Grace, tråkigt skitställe... Brudar hittar du där... Men om du inte har otroligt mycket pengar att spendera så går du hem tomhänt.

Gå till Deluxe och drick billig öl, utbyt några knytnävsslag i gränden och betala Agda, 57, 100kr för ett BJ.
Citera
2012-10-27, 17:49
Bannlyst
Jasså är det så pass illa med sandnegrar och djungelnegrar i stan?? Aja, men får se hur det blir!! Tror ine Växjö är värre än andra städer?? :O
Citera
2012-10-27, 18:31
Medlem
jenny747s avatar
vilken typ av person är du?

personligen sätter jag inte min fot på varken oleo eller grace.
går, de fåtal gånger per år jag festar i växjö, till deluxe. även sports och pauze är ok.

tjejerna är billigare på oleo och grace, men skönare på deluxe. på deluxe slipper du blattekaxarna också.
Citera
2012-10-27, 18:32
Medlem
jenny747s avatar
förresten, vilken ålder är du i? (på ett ungefär)
Citera
2012-10-27, 18:40
Bannlyst
Jenny: Jag är 23 år. Jag har tidigare inte varit på dessa klubbar, så jag har ingen erfarenhet av ens Växjös uteliv!! Men är det så att du ska ut ikväll kanske??
Citera
2012-10-27, 19:07
Medlem
lolumadbros avatar
Nej växjö är en helt värdelös stad att festa i om man ser till utelivet.
Deras uteliv är näst intill obefintligt och det stänger redan klockan 02.

Men jag håller med Jenny, gå till Deluxe. Där hittar man alltid trevligt sällskap.
Citera
2012-10-27, 19:16
Medlem
jenny747s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rusiako
Jenny: Jag är 23 år. Jag har tidigare inte varit på dessa klubbar, så jag har ingen erfarenhet av ens Växjös uteliv!! Men är det så att du ska ut ikväll kanske??

bor inte i växjö längre, så nej jag ska inte ut där :P

men gå till deluxe. du är i lagom ålder nu. på fredagar är det 18 och då brukar det vara rätt mkt småglin men lördagar är det 21 och betydligt bättre.
missa inte att gå ner i källaren och dansa till svettig musik.
kan vara så att ingången är i källaren nu och då får du inte missa att gå upp och sitta i sofforna istället
Citera
2012-10-27, 19:19
Medlem
jenny747s avatar
deluxe ligger på sandgärdsgatan förresten. om ni tar bussen till stan så hoppar ni av vid resecentrum. vänd dig så du har tågstationen i ryggen. framför dig ligger en parkering, snedda över den så kommer du se deluxe. gammalt hus med liten terass. ni kommer se det.

ha en trevlig kväll!

hur kommer det sig att ni är och växjö och festar? jag ska till växjö och partaja nästa helg, så du får gärna avlägga status om hur det var på deluxe så jag vet om vi ska dit eller bara köra hemmafest.
Citera
2012-10-28, 12:41
Bannlyst
Lolumadbro: Japp Växjö var bland det sämsta jag har varit i någonsin och festat! Otrevliga människor så in i helskotta och en massa kebabgäng, kom nästan i bråk med en kaxig snubbe vid kön till Deluxe och det var pga, att han trodde att jag pratade med honom, när jag pratade med min polare! Det var också ovanligt mycket folk ute igår med, var det pga Halloween eller? Alla ställen var överfulla, så man fick stå nånstans i ett hörn och dricka sin öl och "försöka" konversera pga den jävligt höga musiken! Märkte också att växjös Nattklubbar/barer är MYCKET dåligt förbereda inför kommande högtider, då som drar ut extra mycket folk och det är något de borde tänka på i framtiden!

För övrigt så kommer jag aldrig mer att gå ut i denna förskränkta skithåla till så kallad stad!!! Men annars var Deluxe det ända stället man kunde ha lite trevligare på iallafall, men Jenny jag skulle rekommendera dig att ha hemmafest trotts allt!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in