2012-10-26, 17:45
Medlem
apatileos avatar
Hej alla mac-kunniga!

Jag har under ngon vecka frskt installera Adobe Master Collection cs6 p en polares mac utan att lyckas. Sjlv r jag en inbiten pc-anvndare, och jag frstr knappt hur man fr fram skrivbordet p ovanstende - av denna anledning vnder jag mig hit fr hjlp.

Hursomhelst, jag har lagt beslag p ADOBE.CREATIVE.SUITE.6.0.MASTER.COLLECTION.LS4.ESD .MACOSX-ISO, en version som enl. majoriteten ska fungera.

Jag kommer andra sidan inte ens till install-lget; nr jag frsker mounta .dmg filen str det att den inte knns igen. Fr att lsa detta prvade jag att brnna ner avbildningen p tv .dvd skivor i toaster - inte heller via "riktiga" skivor vill datorn starta installern.

r detta ett vanligt problem? Vad kan jag gra fr att f datorn att starta .dmg filen/skivorna?

Tack p frhand

apatileo
Citera
2012-10-26, 17:53
Medlem
Andreasvbs avatar
Om den inte kan montera .dmg-filen r den nog tyvrr trasig, testa ladda hem den igen.
Hur stor r filen?
Citera
2012-10-28, 16:31
Medlem
apatileos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasvb
Om den inte kan montera .dmg-filen r den nog tyvrr trasig, testa ladda hem den igen.
Hur stor r filen?

Jag har checkat filerna i winrar och inget verkar saknas + att det som finns p torrentleech sllan strular s jag tror att det beror p ngot annat. Kan det vara att jag tankat filen p en PC frn brjan?

Filen r p 8,7 gb vilket gr den jobbig att brnna eftersom den inte fr plats p en dl-skiva. Jag frskte lsa detta genom att dela upp .ison p tv dvd+r-skivor i roxio toaster(p mac) men datorn startade nd inte installern.

Edit: Borde jag inte kunna tanka trial-filen frn adobes hemsida fr att sedan ndra i hosts och cracka?
Senast redigerad av apatileo 2012-10-28 kl. 16:35.
Citera
2012-10-28, 18:03
Medlem
EugeneHutzs avatar
nu vet jag inte med mac. men ja vanligt med pc r att man laddar ner trial frn adobe.com och sen laddar ner ett crack/serienummer frn pirat viken.
Men det r olagligt s du br sklart kpa en licens frn adobe.
Citera
2012-10-28, 18:12
Medlem
EugeneHutzs avatar
ha ha han luuuugn sa jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in