• 1
  • 2
2012-10-26, 01:44
Medlem
QkNNs avatar
Det var sen höst, fest i Haga. En ensam tjej sitter i soffan och ser rädd ut. Jag sätter mig brevid henne och tar en bild tillsammans med henne. För att sedan gå vidare.
Varpå hon några dagar senare har lyckats fått tag på mitt nummer och börjar ragga.
Jag som inte visste hur gammal hon var, eller någonting alls om henne igentligen. Tänkte att henne kan man ge en chans, då hon faktiskt såg ganska så bra ut i mina ögon.
Hon kommer hem till mig nån dag senare. Kommer inte riktigt ihåg hur det gick till, men vi hamnade i min säng där vi låg och pratade. Eller snarare hon pratade och jag låg och skämdes.
Jag skämdes så mycket att jag inte hade någonting alls att säga. Hon bara fortsatte och babbla och babbla och babbla. Hade vart väldigt intressant att veta vad fan hon sa, såhär i efterhand.
Men det kommer jag aldrig få veta.
Troligtvis sa hon någonting i stil med. Knulla mig knulla mig knulla mig. Eftersom jag var mitt uppe i en hjärntvätt så hade jag inte så mycket att säga till om, så knullad vart hon. Rejält.
Hon nässlade in sig i mitt liv, 6 månader. Jag kunde inte säga ett ord under dessa 6 månader.
För att en kväll på tidiga våren. Lyckats hämta kraft genom en kompis att slänga ut henne en gång för alla. Hon fanns fortfarande kvar i mina tankar efter detta, då jag inte kunde göra slut på riktigt. Eller, mentalt.
Horig som hon är, så är hon ute och super och knullar allt hon kan komma över. Då mitt psyke fortfarande tror att vi är tillsammans så blir jag helt och hållet mentalt förstörd. I 4 år, tror min hjärna att vi är tillsammans och hon knullar runt bland 40åringar i Stockholm.
Hösten 2012 lyckas jag få tag på henne för att mentalt göra slut.
Citera
2012-10-26, 01:48
Bannlyst
Jag antar att du bara ville ventilera.
Citera
2012-10-26, 01:49
Medlem
Spliff-Morgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QkNN
Det var sen höst, fest i Haga. En ensam tjej sitter i soffan och ser rädd ut. Jag sätter mig brevid henne och tar en bild tillsammans med henne. För att sedan gå vidare.
Varpå hon några dagar senare har lyckats fått tag på mitt nummer och börjar ragga.
Jag som inte visste hur gammal hon var, eller någonting alls om henne igentligen. Tänkte att henne kan man ge en chans, då hon faktiskt såg ganska så bra ut i mina ögon.
Hon kommer hem till mig nån dag senare. Kommer inte riktigt ihåg hur det gick till, men vi hamnade i min säng där vi låg och pratade. Eller snarare hon pratade och jag låg och skämdes.
Jag skämdes så mycket att jag inte hade någonting alls att säga. Hon bara fortsatte och babbla och babbla och babbla. Hade vart väldigt intressant att veta vad fan hon sa, såhär i efterhand.
Men det kommer jag aldrig få veta.
Troligtvis sa hon någonting i stil med. Knulla mig knulla mig knulla mig. Eftersom jag var mitt uppe i en hjärntvätt så hade jag inte så mycket att säga till om, så knullad vart hon. Rejält.
Hon nässlade in sig i mitt liv, 6 månader. Jag kunde inte säga ett ord under dessa 6 månader.
För att en kväll på tidiga våren. Lyckats hämta kraft genom en kompis att slänga ut henne en gång för alla. Hon fanns fortfarande kvar i mina tankar efter detta, då jag inte kunde göra slut på riktigt. Eller, mentalt.
Horig som hon är, så är hon ute och super och knullar allt hon kan komma över. Då mitt psyke fortfarande tror att vi är tillsammans så blir jag helt och hållet mentalt förstörd. I 4 år, tror min hjärna att vi är tillsammans och hon knullar runt bland 40åringar i Stockholm.
Hösten 2012 lyckas jag få tag på henne för att mentalt göra slut.

Jag fattar fan inte vad du försöker skriva. Nyktra till och ta nya tag imorgon.
Citera
2012-10-26, 01:50
Medlem
Vad behöver du ventilera?
Eller ville du bara skriva av dig lite tro...?
Citera
2012-10-26, 01:58
Medlem
QkNNs avatar
Det jag igentligen behöver ventilera är att jag inte kan sova som folk. Sover 3 timmar per natt ungifär, vårdcentralen skiter fullständigt i en. Så vad fan ska man göra annat än att dricka wiskey och jobba.
Citera
2012-10-26, 02:00
Medlem
QkNNs avatar
Alltid vaken hela veckan när det är fullmåne, och är som nån jävla zombie när månen är på andra sidan.
Citera
2012-10-26, 02:03
Medlem
Von.Larssons avatar
Vilken fitta. DU har ju insett vilket as hon är. DÅ är det dags att börja må bra genom vetskapen att du sett igenom denna onskans demon en gång för alla! Skriv ett argt brev, som du nödvändigtvis inte behöver posta utan bara för att skriva av dig!

Håll ihop göbben!
Citera
2012-10-26, 02:04
Medlem
QkNNs avatar
Kanske skippa wiskyn denna period.. får kedjeröka istället
Citera
2012-10-26, 02:11
Medlem
hur gjorde du för att göra slut med hon mentalt?
Citera
2012-10-26, 02:14
Medlem
Von.Larssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QkNN
Kanske skippa wiskyn denna period.. får kedjeröka istället

Långsiktigt så är nog inget bättre. Vad menar du egentligen? Mår du dåligt över att hon sårat dig eller för att du hanterat det som du gjort?
Citera
2012-10-26, 02:28
Medlem
QkNNs avatar
Jag lockade hit henne genom msn, hon kom till mig och jag gjorde slut.

Mest arg och förbannad. Mår inte så dåligt längre. Var lite mitt fel också att det vart som det vart. Hade jag vart lite starkare person, och sett lite bättre vad hon gjorde och vem hon var så hade jag kunnat sagt åt henne på skarpen när vi träffades första gången. Men blind som man var så litade jag på henne.
Citera
2012-10-26, 02:41
Medlem
QkNNs avatar
Men det kanske kom ut någonting gott av det endå.. Även fast det var ett helvete.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in