• 1
  • 2
2012-10-25, 12:13
Bannlyst
Att få somna in för evigt är en stor önskning som jag tänker på varenda dag. Har funderat mycket på självmord men mer än så blir det inte. Det stannar vid själva tanken om detta. Är för feg för att ta mitt eget liv och samtidigt för rädd för att leva livet fullt ut. Allting man gör känns meninglöst i sista änden, även fast man gör något bra i vardagen så känns allt grått och meninglöst dagen efter.

Vad jag känner idag är en stor brist på kärlek och en bekräftelse på att jag finns och är viktig, jag vet att vissa människor i mitt liv gillar mig och att jag är omtyckt men jag tror innerst inne att dessa känslor är falska och att man bara är ett ont måste för andra.

Har aldrig haft en kvinna, aldrig kysst någon, aldrig fått sova jämte en kvinna. Aldrig fått känna hur det känns att bli kär första gången och få detta besvarat från en kvinna. Detta tär på en psykiskt och ångesten sitter i halsgropen varenda sekund av vaken tid.

Fast vad jag i själva verket söker här är tips på smärtfria självmordsmetoder, något medel som gör att man somnar in för evigt. Jag vet att man kan ta sömnmedel men för detta krävs läkarintyg och jag har försökt få detta innan men den personal jag har tillgång till ser helst att jag inte köper ut detta. Medicinen som jag har hemma nu är 10 mg stesolid, 25 tabletter som jag tar en tablett vid behov och vid oro. Vad händer om jag överdoserar detta, är detta något att rekommendera om man vill somna in för evigt?
Citera
2012-10-25, 12:32
Medlem
Finiss avatar
Hej

Verkar som om att du har det tufft i livet. Jag vill rekommendera Dig att inte somna in för evigt då det finns hjälp att få i ditt fall. Så min rekommendation är att Du söker upp vårdcentralen och diskuterar dina tankar kring din låga livsglädje och det som du saknar med livet.

Ta hand om Dig

Finis.
Citera
2012-10-25, 12:32
Medlem
theralenas avatar
Låter som du är i en svacka nu, du behöver ta kontakt med psykiatrin för att reda ut dina problem, du kan få hjälp med mediciner samt terapi.

Så länge du inte är helt efterbliven så kan du göra nått åt dina problem med tjejer. Även efterblivna kan fixa tjej med det kan ta längre tid.

Lycka till!

kram
Citera
2012-10-25, 12:37
Bannlyst
Varför inte åka till Thailand och ha det lite trevligt med horor, vad har du att förlora? Bara du får leka av dig lite så kanske självmordstankarna försvinner.
Citera
2012-10-25, 13:21
Bannlyst
https://sjalvmordsupplysningen.se/
Citera
2012-10-25, 14:24
Bannlyst
Tack ska ni ha, jag har lättare att uttrycka mig i skrift än jag har i vanliga livet. Har en form av kontaktstörning som gör att man blir spärrad i livet. Man vill så gärna men det låser sig. Min största önskning är att få en kvinna som tycker om mig utan att vara i tjänst inom jobb, att få ha sällskap på kvällarna av en kvinna och ha det mysigt ihop, samtala, kramas och pussas. Samt göra praktiska saker som matlagning, gå kvällspromenader osv.

Jag längtar efter en kvinna och samtidigt vet jag med mig att jag aldrig som man skulle kunna göra henne den rättvisa som en kvinna bör ha. Kvinnor tänder inte på oerfarna män som inte kan ta en kvinna på det sätt som dagens kvinnor fordrar.

Prostitution har jag funderat mycket på men vet inte om det kommer kännas bättre, då eskorter verkar sakna den känsla, trygghet och värme som jag är i behov utav. Vill ha en kvinna utanför sin tjänst som gillar mig naturligt och att intresset är på båda sidorna.
Citera
2012-10-25, 15:53
Medlem
theralenas avatar
ge fan i horor! sånt ska du inte pyssla med i ditt tillstånd, jag tror det bara kommer förvärra ditt tillstånd. Du ska försöka reda ut dina problem så du kan närma dig kvinnor, ta kontakt med en psykolog eller nått som kan hjälpa dig på vägen, det är ett bra tips. Du måste också se dig som en jägare som ska jaga, bara kör. Ta fram djuret i dig! Du lever bara en gång och du har inget att förlora.
Citera
2012-10-25, 16:04
Medlem
BaLLs avatar
Har du en bra ekonomi och jobb?
Citera
2012-10-25, 17:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av theralena
ge fan i horor! sånt ska du inte pyssla med i ditt tillstånd, jag tror det bara kommer förvärra ditt tillstånd. Du ska försöka reda ut dina problem så du kan närma dig kvinnor, ta kontakt med en psykolog eller nått som kan hjälpa dig på vägen, det är ett bra tips. Du måste också se dig som en jägare som ska jaga, bara kör. Ta fram djuret i dig! Du lever bara en gång och du har inget att förlora.
Har inte riktigt den glöden i mig i vanliga livet att ta för mig och roffa åt mig av saker. Jag förstår hur du menar.
Citera
2012-10-25, 17:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BaLL
Har du en bra ekonomi och jobb?
Har cirka 20 000 på banken, arbetar 24 timmar i veckan tre dagar i veckan. Får ut aktivitetsersättning för detta, innan hade jag fast arbete men blev förflyttad på grund av nedskärning på Samhall.

Vet inte hur länge 20 000 räcker om man vill hyra en kvinna tex i en vecka eller några dagar om det nu är möjligt, om det finns någon liknande service inom eskorter?
Citera
2012-10-25, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sodermannen
Har cirka 20 000 på banken, arbetar 24 timmar i veckan tre dagar i veckan. Får ut aktivitetsersättning för detta, innan hade jag fast arbete men blev förflyttad på grund av nedskärning på Samhall.

Vet inte hur länge 20 000 räcker om man vill hyra en kvinna tex i en vecka eller några dagar om det nu är möjligt, om det finns någon liknande service inom eskorter?
I Thailand bör pengarna räcka längre, dessutom ska asiatiska kvinnor vara mer feminina och omhändertagande av sig har jag hört; feminismen har väl inte nått dit ännu...

Men jag vet inte, kolla i trådar om Thailand för tips.
Citera
2012-10-26, 01:36
Medlem
Zoms avatar
Försök ta kontakt med vården istället i första hand. Om en partner blir din enda anledning att leva så lägger du över en ganska stor belastning på denne, det är då bättre om du istället får hjälp att hantera dina bakomliggande problem så du är frisk nog att kunna leva för din egen skull, och då vara bättre förberedd på att hantera ett förhållande när den möjligheten presenterar sig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in