2012-10-30, 11:56
Citat:
Ursprungligen postat av Pajasidiot
Ännu en dag nu som jag mår skit, finns det tips på hur man kan bara ... glömma henne?
Även när jag inte pratar med henne så går det inte att få ut henne ur skallen, vafan ska man göra?
Klarar fan inte av mycket mer, vet inte kom det är kärlek man känner eller om jag bara vill ha någon att prata med.
Sitter och gråter för ingen anledning alls och pallar inte mer, vad kan jag göra för att få bort denna känslan? Känner mig ängslig och hopplös just nu, lever i en dröm värld, ser en framtid med henne men hon tänker ju knappast likadant eller inte ens i närheten utav det.
Jävla piss är vad det är.
edit: finns det någon sorts online terapi? som man bara kan chatta med, jag har det lättare att öppna upp online än face to face så att säga.
Även när jag inte pratar med henne så går det inte att få ut henne ur skallen, vafan ska man göra?
Klarar fan inte av mycket mer, vet inte kom det är kärlek man känner eller om jag bara vill ha någon att prata med.
Sitter och gråter för ingen anledning alls och pallar inte mer, vad kan jag göra för att få bort denna känslan? Känner mig ängslig och hopplös just nu, lever i en dröm värld, ser en framtid med henne men hon tänker ju knappast likadant eller inte ens i närheten utav det.
Jävla piss är vad det är.
edit: finns det någon sorts online terapi? som man bara kan chatta med, jag har det lättare att öppna upp online än face to face så att säga.
Kan säga att jag har varit i din sits. Varit kär i en tjej över nätet i över ett decennium. Jag gillar henne fortfarande, men det gör inte ont att tänka på henne längre. Tiden har väl hjälpt till en del, men så har hon blivit mindre attraktiv och så har jag insett att hon hade en jävligt tråkig personlighet sen jag äntligen träffade henne. Dock så kommer jag nog alltid tycka att hon är vacker.
Att säga att det finns andra brudar därute hjälper inte ett skvatt. Däremot att bryta kontakten är något jag önskar att jag gjorde direkt. Iaf om man är medveten om att det är någonting som får en att må dåligt. Detta har gjort mig väldigt rädd för kärleken. Kanske är det så att vissa klarar inte av det när man är så emotionell av sig?