• 1
  • 2
2012-10-25, 01:18
Medlem
Tripes avatar
Som rubriken lyder.

Jag vet att det finns tjejer dr ute som har de stilarna och jag tycker det r s sjukt hett. Jag lskar tjejer med bltt hr och dreads, grna lite udda klder, men frgan r var de finns?? Jag r sjlv inte goth eller punk, s jag har ingen aning om i vilka kretsar de rr sig i. Vilka stllen man kan hitta dem p. Finns det ngon som kan ge serisa frslag p vart de hller hus??
Citera
2012-10-25, 01:34
Medlem
Voodooprastens avatar
Rent spontant kommer jag och tnka p Sergels Torg (plattan), men det kanske var ngra r sedan.

Minns iaf att det var fullt av dom dr fr 5 r sen.
Citera
2012-10-25, 01:36
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
http://sv.wikipedia.org/wiki/Tech_Noir

Enjoy...
Citera
2012-10-25, 01:41
Medlem
DVDGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voodooprasten
Rent spontant kommer jag och tnka p Sergels Torg (plattan), men det kanske var ngra r sedan.

Minns iaf att det var fullt av dom dr fr 5 r sen.

Dom r med strsta sannolikhet kvar dr n idag!

Tror dock inte Ts kan glida fram i vanliga klder och tro att han ska f ligga med gothbrudar. Grejen r att de hller sig till flocken, det r rdda mnniskor som vill vara annorlunda men som inte vgar vara det ensamma och drfr drar sig till sdana subkulturer. Inget negativt menat, alla fr gra precis vad fan de vill.

Det finns vl ngon punk-/goth-/cyberpunkaffr i anknytning till Drottninggatan. G dit och hr efter. Och kp dig en outfit ocks, fr som sagt, dessa flockmnniskor rasblandar ej.

--------

Allt detta r skrivet utifrn vad jag tror. Har nog faktiskt aldrig ens pratat med en tjej med den stilen.
Citera
2012-10-25, 01:47
Medlem
WeraHBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tripe
Som rubriken lyder.

Jag vet att det finns tjejer dr ute som har de stilarna och jag tycker det r s sjukt hett. Jag lskar tjejer med bltt hr och dreads, grna lite udda klder, men frgan r var de finns?? Jag r sjlv inte goth eller punk, s jag har ingen aning om i vilka kretsar de rr sig i. Vilka stllen man kan hitta dem p. Finns det ngon som kan ge serisa frslag p vart de hller hus??

Haha typ helgon.net eller se? Om den sidan nu finns n idag
Citera
2012-10-25, 01:51
Medlem
BlattBroRs avatar
Citat:
Som rubriken lyder.

En gammal kompis till mig bestmde sig fr att brja med den skiten (goth/emo osv.) o dem hngde alltid vid plattan vid glasuppgngen (drottningatan) s ett tips r att kolla dr
Citera
2012-10-25, 09:47
Medlem
Citat:
Som rubriken lyder.

brja g p rave o ta droger, finns typ bara sdanna brudar, ps de r ofta frvirrade och har problem.
Ofta bra i sngen.
Citera
2012-10-25, 10:24
Medlem
Lukos avatar
Annars har vi vl sidan helgon.se som r fullt av dessa kvinnor och mn. Ut i ntets djungel och hitta henne!
Citera
2012-10-25, 13:33
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFuck
brja g p rave o ta droger, finns typ bara sdanna brudar, ps de r ofta frvirrade och har problem.
Ofta bra i sngen.

Erm, du blandar ihop ravekultur med cybergothkultur nu. Det r ganska stor skillnad mellan de bda. I synnerhet p musiken man fredrar att lyssna p.

Letar man efter en cybergothbrud s r ett rave knappast ett bra stlle att leta p...
Citera
2012-10-25, 13:42
Medlem
15minFames avatar
Jo, har ocks sett dessa hnga p plattan i uppgngen mot D-gatan s de hnger dr n.
Butiken p D-gatan heter CUM och har en del hftiga outfits.
Och tjejer med olika frger i hret och/eller dreads och hftiga outfits finns p rave som ngon nmde. Men dessa r mer frgglada med sina lurviga boots och korta kjolar och inte svartkldda goths.
Citera
2012-10-25, 15:02
Medlem
LaBoums avatar
Det konstiga r att jag inte kan minnas att ngra kvinnor hade bltt hr i Gibsons noveller. Tycker inte att det ser snyggt ut heller, r vl mest identitetsskande tonringar som klr sig p det sttet, tror inte att srskilt mnga kvinnor har den stilen.
Citera
2012-10-25, 21:11
Medlem
Lser dagens ungdom Gibson? Jag r egentligen fr gammal men gothbrudarna r ibland ganska lckra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in