2005-04-10, 00:03
Medlem
LadyTieras avatar
jag använder nästan enbart svarta trosor..men det är inte mensfläckar, fick en näsblodsattack över mina vita championträningsbyxor.

har hittat nått medel som heter tabort i skåpet. får pröva det, salt är väll det man har på rödvin, så ingen ide att salta byxorna. *tänker högt*
Citera
2005-04-10, 00:05
Medlem
LadyTieras avatar
Jo man kunde använda salt! ska pröva detta från sidan du länkade till,

koksalt-Bra uppsugande förmåga. Tar bort blod och svett. Blanda 1 msk salt med 5 dl vatten.
Citera
2005-04-10, 00:08
Medlem
Borde inte den här tråden flyttas till Mode och Livsstil eftersom ämnet rör kläder?
Citera
2005-04-10, 00:09
Medlem
Boddies avatar
Men jag säger ju att REMOL löser det. Det är gjort för sånna grejer och finns i dom flesta mataffärer!
Citera
2005-04-10, 00:09
Medlem
Schulls avatar
Som gammal kriminal tekniker så rekomenderar jag, Vanlig t disk medel med Clorin som avslutning!
Citera
2005-04-10, 00:11
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boddie
Men jag säger ju att REMOL löser det. Det är gjort för sånna grejer och finns i dom flesta mataffärer!
men jag vil lha bort det så snabbt som möjlugt,,att låta det torka in mer är dumt. har salt, tabort och tvättmaskin hemma så kör på den kombinationen och hoppas att blodet försvinner
Citera
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schull
Som gammal kriminal tekniker så rekomenderar jag, Vanlig t disk medel med Clorin som avslutning!
men kan inte klorin missfärga tyget? måste isåfall använda en svag lösning
Citera
Medlem
Strayns avatar
Hmmm...

Vanish givetvis, det ser man ju på reklamen.
Citera
2005-04-10, 00:12
Medlem
Bråkmakarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schull
Du glömde särskriva på avslutning
Citera
2005-04-10, 00:13
Medlem
Boddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
men jag vil lha bort det så snabbt som möjlugt,,att låta det torka in mer är dumt. har salt, tabort och tvättmaskin hemma så kör på den kombinationen och hoppas att blodet försvinner

Kallt vatten till att börja med så kallt som möjligt som "första akuten" sätt. Sen om det blir fläckar kvar efteråt så tvätta dom med Remol!
Citera
2005-04-10, 03:03
Medlem
onemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boddie
Kallt vatten till att börja med så kallt som möjligt som "första akuten" sätt. Sen om det blir fläckar kvar efteråt så tvätta dom med Remol!
Jag tror att vi har en Remol-säljare på forumet...
Allvarligt talat så skulle jag tro att det funkar utmärkt, föräldrarna använder det till att ta bort blåbärsfläckar med.
Citera
2005-04-10, 03:23
Medlem
Boddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oneman
Jag tror att vi har en Remol-säljare på forumet...
Allvarligt talat så skulle jag tro att det funkar utmärkt, föräldrarna använder det till att ta bort blåbärsfläckar med.

Ha ha nej för fasen jag är ingen Remol-försäljare jag lovar Men eftersom att hon vägrade lyssna så måste jag ju "trycka" på lite!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in