2022-01-26, 18:58
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WatchItNow
Någon faktalänk?

Du har inte ens bil. jag är 100% säker.

Google. Inte för att du fattar hur man gör, men ändå.

Du har inte ens körkort. Jag är 100% säker. Och skönt är ju det så dåliga bilförare som män är.
Citera
2022-01-26, 18:59
Medlem
WatchItNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Det är för att dina barn är idioter precis som sin far, därför som dagispersonalen måste tjata så mycket på dem. De fattar helt enkelt inte enkla meningar.
Mina barn var underbara på dagis och alla älskade dem. Synd att dina fördomar spökar. Jag kan se att du inte har barn.
Citera
2022-01-26, 18:59
Medlem
WatchItNows avatar
Citat:
Google. Inte för att du fattar hur man gör, men ändå.

Du har inte ens körkort. Jag är 100% säker. Och skönt är ju det så dåliga bilförare som män är.
Jag googlar inte dina fördomar.

Ännu mer fördomar.

Skapa en tråd nu, var inte en feg kvinna.
Citera
2022-01-26, 19:02
Medlem
Citat:
Det vet varken du eller jag eftersom det är så få män på dagis. Så ditt förslag faller under fördomar. Notera att jag alltid länkar till fakta när jag påstår något, medans alla som är för kvinnor i tråden aldrig någonsin länkar. Det är för att ni hittar på.

Ok, fast detta är ett åsiktsforum och inget faktaforum. Du kanske ska söka dig till ett universitet om du vill glänsa lite med dina länkar? Men risken är väl att du får på pälsen då.
Likväl som ditt påstående är en fördom har inte du heller något att gå på när det gäller hur bra män är på dagis eller ej. Du sa det själv, det är så få där. Och det kan ju bero på att män inte känner sig lämpade för att syssla med barn hela dagarna. Det ligger inte i deras intresse och det man inte är intresserad av kan man inte bli bra på heller.
Min analys gör jag av hur folk är och vad jag bedömer som lämpliga. Män är inte särskilt lyhörda när det kommer till gråt och tandagnisslan hos barn, tröstande och så vidare. Kvinnor däremot är mycket mer lyhörd för detta.
Man behöver inte en länk till något för att förstå detta. Man behöver bara vara normalt funtad.
Citera
2022-01-26, 19:02
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Du är alltså både fördomsfull och ignorant.

Jag kan inte hitta ett enda inlägg av dig i tråden där du skriver annat än dina personliga konstateranden, som är ointressanta. Utan att förstå det så gör du kvinnor en otjänst, du är generande för alla kvinnor.

Makalöst att du bara skriver i feministtrådar, 6000 inlägg. Du kan alltså ingenting om någonting och vill inte veta något om någonting. Om det är typiskt för kvinnor så förklarar det TS.

Nej jag är inte fördomsfull eller ignorant. Är du?

Jag kan inte hitta ett enda inlägg av dig i tråden som inte är totalt skitsnack och ren idioti. Utan att förstå det så gör du män en otjänst, du är generande för alla män.

Makalöst att du bara sitter och skriver en massa skit och svammel. Typiskt män. Köra bil kan ni inte heller. Ni borde inte få ta körkort.
Citera
2022-01-26, 19:03
Medlem
WatchItNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qualatex
Jag minns att lärarinnan såg sur ut, tittade bort; och sa att vi pojkar fick minsann acceptera att kvinnor är bättre bilförare. Eftersom hon sagt det.
Diskussioner och ifrågasättanden var inget som uppmuntrades, förutom när det gällde ämnen som hur höginkomsttagares bidrag till samhället, Apartheid; och andra hemskheter.
Det är ungefär så en kvinnlig värld hade sett ut, baserat på fördomar så lägger man ner kärnkraft och tar emot falska ekonomiska flyktingar. Om kvinnor verkligen styrt världen, gud hjälpe oss, hade vi fortfarande bott i grottor. Det är så jobbigt att flytta och visst kan man göra lite mysigt i den där grotthörnan.

Med bara kvinnor på FB så hade det inte funnits en enda tråd! Det har jenny9 och merapi visat.
Senast redigerad av WatchItNow 2022-01-26 kl. 19:13.
Citera
2022-01-26, 19:05
Medlem
WatchItNows avatar
Citat:
Nej jag är inte fördomsfull eller ignorant. Är du?

Jag kan inte hitta ett enda inlägg av dig i tråden som inte är totalt skitsnack och ren idioti. Utan att förstå det så gör du män en otjänst, du är generande för alla män.

Makalöst att du bara sitter och skriver en massa skit och svammel. Typiskt män. Köra bil kan ni inte heller. Ni borde inte få ta körkort.
Det stämmer inte, jag har länkat massor med fakta och inga fakta har blivit motbevisade. Ingen aning om varför du ljuger men genant är det för dig.

Lustigt nog är nästan alla bilskolelärare och uppkörningsinspektörer män, och 99% som kör bilar i biltävling. Så du har fel.
Citera
2022-01-26, 19:08
Medlem
WatchItNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fummelpummel
Ok, fast detta är ett åsiktsforum och inget faktaforum. Du kanske ska söka dig till ett universitet om du vill glänsa lite med dina länkar? Men risken är väl att du får på pälsen då.
Likväl som ditt påstående är en fördom har inte du heller något att gå på när det gäller hur bra män är på dagis eller ej. Du sa det själv, det är så få där. Och det kan ju bero på att män inte känner sig lämpade för att syssla med barn hela dagarna. Det ligger inte i deras intresse och det man inte är intresserad av kan man inte bli bra på heller.
Min analys gör jag av hur folk är och vad jag bedömer som lämpliga. Män är inte särskilt lyhörda när det kommer till gråt och tandagnisslan hos barn, tröstande och så vidare. Kvinnor däremot är mycket mer lyhörd för detta.
Man behöver inte en länk till något för att förstå detta. Man behöver bara vara normalt funtad.
Du verkar förakta fakta? Kvinnor är mer emotionella och socialt intresserad av andra eftersom de styrs av östrogen som tar fram just denna egenskap. Medans män har testosteron som gör att män vill glänsa, vara snabba, får muskler. Nu har du lärt dig något, utan att gå på universitet.

Östrogen gör att kvinnor söker sig till dagis och sjukhus medan testosteron gör att män söker sig till bilar och datorer. Det är inte särskilt svårt. Om man har fakta. Framtagna av testosteronmän som hjälps av östrogenkvinnor.
Senast redigerad av WatchItNow 2022-01-26 kl. 19:14.
Citera
2022-01-26, 19:14
Medlem
Citat:
Du verkar förakta fakta? Kvinnor är mer emotionella och socialt intresserad av andra eftersom de styrs av östrogen som tar fram just denna egenskap. Medans män har testosteron som gör att män vill glänsa, vara snabba, får muskler. Nu har du lärt dig något, utan att gå på universitet.

Östrogen gör att kvinnor söker sig till dagis och sjukhus medan testosteron gör att män söker sig till bilar och datorer. Det är inte särskilt svårt. Om man har fakta. Framtagna av män.

Jag vet det där. Var det där något försök att skriva mig på näsan eller?
Citera
2022-01-26, 19:17
Medlem
WatchItNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fummelpummel
Jag vet det där. Var det där något försök att skriva mig på näsan eller?
I så fall är det obegripligt att du inte skrev något faktabaserat, utan istället använde "om man är normalt funtad". Som om man är onormal om kan inte känner till östrogen eller varför få killar jobbar på dagis. Men du kanske bara har svårt för det svenska språket.
Citera
2022-01-26, 19:19
Medlem
Citat:
I så fall är det obegripligt att du inte skrev något faktabaserat, utan istället använde "om man är normalt funtad". Som om man är onormal om kan inte känner till östrogen eller varför få killar jobbar på dagis. Men du kanske bara har svårt för det svenska språket.

Eller så sket jag bara i att nämna det, jag talar ju trots allt till dig.
Citera
2022-01-26, 19:19
Medlem
Rozenkvartss avatar
Vi är bättre på att multitaska, vi är mer listiga än er(den kvinnliga listen) och kan vara mycket elakare än vad ni kan samtidigt som vi är mer omhändertagande och varma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in