2012-10-28, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Utan kvinnor(hyndor) hade det inte funnits några människor överhuvudtaget ditt kvastskaft. Sov du på biologin eller?

Jag hävdar likväl att kvinnor är överlägsna oss män när det gäller att vara en falsk backstabbing bitch. Jag vet ingen man som ens kommer i närheten.

Vad fan har det här med kopulering att göra? Och det är väl klart man inte gillar fruntimmer när dom bara nobbar en Med din inställning och ditt nedvärderande sätt kommer du aldrig komma nära ett par blygdläppar din oskuld.
Citera
2012-10-28, 02:00
Medlem
Haha och samma personer som snackar hatiskt om kvinnor här är ju samma som röstar på SD och menar på att muslimers syn på kvinnor är hemsk. haha jävla förlorare ni är.
Citera
2012-10-28, 02:24
Medlem
birgerburgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wessla
Haha och samma personer som snackar hatiskt om kvinnor här är ju samma som röstar på SD och menar på att muslimers syn på kvinnor är hemsk. haha jävla förlorare ni är.

HUR VET DU DET??
Citera
2012-10-28, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av birgerburger
HUR VET DU DET??

Hur svårt är det att "kolla upp"? haha
Citera
2012-10-28, 09:50
Medlem
birgerburgers avatar
Citat:
Hur svårt är det att "kolla upp"? haha

Du har bevisbördan! Presentera de bevis som resulterade i att du kom till denna konklution!
Citera
2012-10-28, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av birgerburger
Du har bevisbördan! Presentera de bevis som resulterade i att du kom till denna konklution!

Om jag kände att jag behövde bevisa nånting för dig kanske. Men varför ska jag bry mig om vad hamburgaremannen tror?
Citera
2012-10-28, 11:47
Medlem
Ingenieurs avatar
Citat:
Om jag kände att jag behövde bevisa nånting för dig kanske. Men varför ska jag bry mig om vad hamburgaremannen tror?

Du behöver bevisa något för din egen skull, då ditt påstående är mycket tvivelaktigt. Men genom att försöka göra dig rolig över ett anonymt nickname så har du redan förlorat all trovärdighet.
Citera
2012-10-28, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeraHB
TYDLIGEN så är vi bättre på att baka, laga mat, städa, ta hand om barn och tvätta...

Inte alls. Det är bara det att män har bättre saker för sig.
Citera
2012-10-28, 13:40
Medlem
Rovdjurskossans avatar
Citat:
Män är bra på att leka, kvinnor är bra på allt praktiskt, och ser till att vi män inte leker tills vi dör. Hade inte kvinnorna hållt fan på oss hade hela jävla planeten vart en stor jävla fotbollsbordell.

Jag håller med om att män i större utsträckning är mer lekfulla och "barnsliga". Detta är en egenskap som återfinns inom alla mer utvecklade däggdjursarter. Lek är en träning för de krav som verkligheten ställer och är en förutsättning för skapande och nytänkande. Det är förmodligen därför en civilisation med stor "manlig drivkraft" skulle utveckla flyg, rymdfärd och andra tekniska framsteg mycket snabbare än en civilisation som i huvudsak baseras på "kvinnliga drivkrafter".

Man kan helt enkelt säga att denna ordning möjliggör det välstånd och det tekniska kunnande vi har idag, och du har rätt att det inte skulle ha gått om kvinnorna inte gjort sitt för att exempelvis ta hand om familjen och andra saker du definierar som "praktiska". Jag tycker du sätter hammaren på spiken, och detta är något som retar gallfeber på de flesta feminister.
Citera
2012-10-28, 15:08
Medlem
birgerburgers avatar
Citat:

Det ska du inte.
Däremot ska du bevisa att du inte är en luffare som bara ljuger och hittar på! Du gör bara bort dig själv när du kommer med påståenden som du på intet sätt klarar av att belägga!
Citera
2012-10-28, 16:30
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Skvaller, skitsnack och suga kuk
Suga kuk? Av erfarenhet kan jag säga att bögar har mycket bättre teknik än tjejerna att suga kuk. Vanliga tjejer suger ofta på att suga kuk, men man säger inte det för då blir dom ledsna.
Citera
2012-10-29, 00:58
Medlem
WeraHBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daedrra
Inte alls. Det är bara det att män har bättre saker för sig.

För att jag ska vara lika trångsynt och antyda så genialiska saker som du, menar du slåss, bärsa och våldta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in