2019-02-03, 16:03
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Kvinnor som vinner rättegångar? Det kallas i andra kretsar för jämställdhetsproblem.

Du talar om "andra" kretsar, men jag utgår från oss som tillhör majoriten av alla svenskfödda etniskt svenska kvinnor. Vi är väldigt lika varandra i vårat tänkande, och jag får mycket beröm från andra nordiska svenskfödda kvinnor. Jag beskriver verkligheten som den är, säger svenska folket till mig väldigt ofta.

Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Men grälsjuka och verbala är kvinnor, det håller jag med om.

Jodu, det kan du hoppa upp och slå knut på målstaken din att vi är. Om du har en stor slak penis, så kan du ju slå en en råbandsknop på den och säga: Titta tjejer, nu behöver ni inte vara rädda för att jag ska våldta er. Jag har slagit knut på kuken. Får man bjuda på kaffe ?Alla vet ändå att här i Sverige är det vi kvinnor som regerar. Det är bara utländska män särskilt från Mellanöstern och Afrika som tycker att dom ska bestämma.

Slutsatsen blir alltså: Vi kvinnor är bäst på allt (och lite till) !
Citera
2019-02-03, 16:37
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Slutsatsen blir alltså: Vi kvinnor är bäst på allt (och lite till) !
Är ni bäst på att ge varandra sexuell tillfredsställelse också...?
Citera
2019-02-08, 16:16
Medlem
DeepThroat007s avatar
Att kvinnliga kirurger i genomsnitt är bättre är väl allmänt känt. Men här är en video som nog de flesta underpresterande WT-män nog avskyr att behöva titta på...

https://www.youtube.com/watch?v=dYF0Jp5eUfg
Citera
2019-02-08, 16:25
Medlem
Yeminas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Är ni bäst på att ge varandra sexuell tillfredsställelse också...?
Om jag inte missminner mig rapporterar lesbiska att de har ett tillfredsställande sexliv i högre grad än heterokvinnor.
Citera
2019-02-08, 23:14
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yemina
Om jag inte missminner mig rapporterar lesbiska att de har ett tillfredsställande sexliv i högre grad än heterokvinnor.
Hade du förväntat sig något annat?
Normala grabbar med pillesnopp behöver ju liksom inte skryta, när alla vet att hälften av feministerna är det pga klassisk penisavund. Och politisk lesbianism är en grej sen slutet på 60-talet.
Citera
2019-02-09, 07:20
Medlem
Yeminas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Hade du förväntat sig något annat?
Normala grabbar med pillesnopp behöver ju liksom inte skryta, när alla vet att hälften av feministerna är det pga klassisk penisavund. Och politisk lesbianism är en grej sen slutet på 60-talet.
Skryta och skryta. Anonyma frågeformulär

Skulle vilja påstå att det finns gott om män som har för höga tankar om sina förmågor.

Och inte fan kan de lokalisera klitoris om de så hade en karta.
Citera
2019-02-09, 10:12
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Skryta och skryta. Anonyma frågeformulär

Skulle vilja påstå att det finns gott om män som har för höga tankar om sina förmågor.

Och inte fan kan de lokalisera klitoris om de så hade en karta.
Ja?
Det kallas självförtroende och är det vassaste vapnet om man vill knulla runt.
Hade tjejer inte belönat för det hade de varit mer realististiska.
Sen är det där bäret ditt att hålla koll på. Inte hans.
Citera
2019-02-09, 11:07
Medlem
Yeminas avatar
Citat:
Ja?
Det kallas självförtroende och är det vassaste vapnet om man vill knulla runt.
Hade tjejer inte belönat för det hade de varit mer realististiska.
Sen är det där bäret ditt att hålla koll på. Inte hans.
Visst stor i orden liten på jorden brukar resultera i undermåligt sex. Det finns liksom mer nyanser än ligga och pumpa in och ut.
Det är det väl i samma omfattning som att jag suger av min kille varje morgon. Man ger och tar. Annars kan man ju lika gärna onanera i någon annan.
Citera
2019-02-09, 12:02
Medlem
Luzurs avatar
Tja, enligt Klas Eksell på Försvaret så är kvinnor bättre än män på de flesta områderna, så nu ska kraven sänkas så det äntligen blir 20% kvinnor i försvaret 2020.

Citat:
– Vi ser i erfarenheterna från testerna att på väldigt många andra områden - de flesta - så är kvinnor faktiskt bättre än män. Till exempel psykiska faktorer och i-prov och liknande som då är begåvningstester, det säger Klas Eksell som är personaldirektör i Försvarsmakten.

https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=160&artikel=7147287
Citera
2019-02-09, 13:49
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Visst stor i orden liten på jorden brukar resultera i undermåligt sex. Det finns liksom mer nyanser än ligga och pumpa in och ut.
Det är det väl i samma omfattning som att jag suger av min kille varje morgon. Man ger och tar. Annars kan man ju lika gärna onanera i någon annan.
Det låter som du attraherat och på alldeles egen hand valt helt fel män.
Nåja, det är ditt problem.
Att snackisar och skitsnygga sällan är bra i bingen är sen gammalt.
Citera
2019-02-09, 13:55
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzur
Tja, enligt Klas Eksell på Försvaret så är kvinnor bättre än män på de flesta områderna, så nu ska kraven sänkas så det äntligen blir 20% kvinnor i försvaret 2020.
https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=160&artikel=7147287
Enligt Raina Medelius, en genusaktivist och miljömupp?

Vad fick dig att tro att hon skulle skriva opartiskt om vad försvaret kan tänkas behöva för kvaliéer annat än "fler av rätt kön"?

Gå in på SR Östergötland och svara på hennes upprop i stället.
"Hej!
Jag håller på med en nyhet som rör personer som känner att de är födda i fel kön.
Nu söker jag kontakt med personer som funderar på - eller har bestämt sig för - att "byta kön" genom könskorrigerande operation eller genom att börja leva som det kön personen känner sig tillhöra."
Citera
2019-02-09, 14:02
Medlem
Yeminas avatar
Citat:
Det låter som du attraherat och på alldeles egen hand valt helt fel män.
Nåja, det är ditt problem.
Att snackisar och skitsnygga sällan är bra i bingen är sen gammalt.
Knappast. Män har i allmänhet för gott självförtroende/porrskadade i yngre dagar men många kan komma förbi det, på samma sätt som tjejer är så fixerade vid att dra in magen att de glömmer bort att njuta.
Har exakt noll problem med det då dessa sorteras till sophögen. Nu ägnar jag mig åt min kvalitetsman som monterar mina möbler lika effektivt som han avgudar mina kurvor med sin kropp. Svenska män är bäst. En bastu, god mat och kärlek är vad livet handlar om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in