• 1
  • 2
2012-10-24, 18:40
Medlem
MissVendettas avatar
Fick ett krampanfall pga tradolan för ett tag sen, krampa 20min o fick akut njursvikt (antagligen pga allt spice) nu har jag blivit försiktigare och vill absolut inte uppleva kramp någonsin igen..

Så jag undrar vilka droger kan man ta som inte kan ge kramp, samt vilka ska man akta sig för? Hur är det med meph?

mvh

edit: mina njurvärden ser bra ut nu, bör jag oroa mig över det pga tidigare njursvikt, samt är det lättare o få kramp när man fått det en gång?
Senast redigerad av MissVendetta 2012-10-24 kl. 18:44.
Citera
2012-10-24, 18:45
Medlem
Stormorfars avatar
Dom flesta droger funkar, men undvik droger om du går på SSRI preparat. Lyrica har jag krampat på i lite högre doser. Annars är ju tramadol krampdrogen nr1.
Citera
2012-10-24, 18:47
Medlem
MissVendettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Dom flesta droger funkar, men undvik droger om du går på SSRI preparat. Lyrica har jag krampat på i lite högre doser. Annars är ju tramadol krampdrogen nr1.

Har meph hemma och funderade på att ta det men läste att många fått kramp utav det? aldrig testat meph..
Citera
2012-10-24, 18:53
Medlem
cnbizzzs avatar
man kan ju krampa på lite allt möjligt vad tog du för dos när du fick kramp?
Citera
2012-10-24, 18:57
Medlem
MissVendettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cnbizzz
man kan ju krampa på lite allt möjligt vad tog du för dos när du fick kramp?

1600mg utan tolerans var pixad när jag tog
Citera
2012-10-24, 19:03
Medlem
cnbizzzs avatar
okej rätt stor dos ändå fast man kan ju krampa på väldigt låga doser med . väldigt svårt det där med o dosera speciellt när man inte provat grejerna förut.
Citera
2012-10-24, 19:19
Medlem
leifips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissVendetta
1600mg utan tolerans var pixad när jag tog

Hur mycket och vad för slags pix? Tur att det inte var oxycontin du fick tag på
Citera
2012-10-24, 19:21
Medlem
MissVendettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leifip
Hur mycket och vad för slags pix? Tur att det inte var oxycontin du fick tag på

etizolam i pulverform, ingen aning om hur mkt, tog det dagligen utan o ens fatta att jag var påverkad.. när jag vakna upp på sjukhus hade jag en minneslucka på 3 månader
Citera
2012-10-24, 19:22
Medlem
MissVendettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cnbizzz
okej rätt stor dos ändå fast man kan ju krampa på väldigt låga doser med . väldigt svårt det där med o dosera speciellt när man inte provat grejerna förut.

Jo precis, det var väl ett par månader sen detta hände nu och har kollat njurvärden som ser normala ut och allt men det är klart man oroar sig över ett nytt anfall.. det var inte roligt kan jag lova, svamlade så mycket när jag kom in att dom la in mig på psyk, fick såklart återkommande krampanfall när kramplösande hade gått ut. usch.. riktigt riktigt otäckt
Citera
2012-10-24, 20:01
Medlem
MissVendettas avatar
Hur ser det ut gällande typ MDMA, meph, tjack osv?
Citera
2012-10-24, 23:46
Medlem
CB_smokers avatar
Citat:
Har meph hemma och funderade på att ta det men läste att många fått kramp utav det? aldrig testat meph..

Har hört att man ska passa sig för Meph om man har problem med njurarna.. Meph är alltså inte bra för dig! Inte heller bra att missbruka då det ska slita som fan på njurarna.

EDIT: Inte bara hört utan även läst några artiklar som beskriver hur skadligt det är mot njurarna.
Senast redigerad av CB_smoker 2012-10-24 kl. 23:50.
Citera
2012-10-25, 12:34
Medlem
Nattskattas avatar
Citat:
Hur ser det ut gällande typ MDMA, meph, tjack osv?

Det sänker kramptröskeln vilket gör att du lättare kan råka ut för ett krampanfall.Inget jag rekomenderar dig att ta mao.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in