2007-02-12, 02:13
Medlem
LinLins avatar
En fråga till er som är omskurna...

...att det blir skönare sex kan jag ju förstå iom att problemet försvunnit, men HUR mycket skönare? Blir det mer intensiv känsla utan förhud? Och om man använder kondom, samma där - blir det mer intensiv känsla än innan? Jag är tjej så jag kan ju inte direkt testa själv

Och dessutom heter det inte "omskärd" utan omskuren"
Citera
2007-02-12, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Hehe, själv har man varit med om att strängen under går sönder vid häftigt sex och eftersom det är mycket blod därnere just då så blöder det rätt ymnigt... Fast jag blev förstås lite irriterad på tjejen och gnällde på henne att hon kunde väl sagt att hon hade mens innan jag insåg att det var från min penis det droppade blod och inte från henne...

Hur det gick? Kondom på och så fortsatte vi. Det läkte på några dagar sen.

Pannben mina brödrar. Pannben
Citera
2007-02-12, 02:21
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SPACEJAM
Pannben mina brödrar. Pannben

Ja, vad fan ska man göra?! Man kan ju inte sluta heller!!
Citera
2007-02-12, 02:23
Medlem
Jag fattar inte varför strängen kan gå av så lätt. Tycker jag läst flera gånger där folk säger att strängen gått av vid sex. Beror det på att dom personerna den går av för ofta har sex? typ 3-4ggr om dagen eller? Den ska väl inte gå sönder lätt? Jag har i alla fall inte råkat ut för det men man blir ju seriöst rädd. Vill absolut inte uppleva det.

Man får ont bara av att läsa om sånt
Citera
2007-02-12, 02:28
Medlem
LéKrisss avatar
Men vadå, den är ju redan defekt även om den läker "rätt" igen?
Ta och masa dig iväg och få den fixad så du kan knulla normalt.
F.ö. måste det samlas en avskyvärd massa flens under den huden
och bokstavligt talat lukta kuk.
Citera
2007-02-12, 02:42
Medlem
Zaxxons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koppp
Jag fattar inte varför strängen kan gå av så lätt. Tycker jag läst flera gånger där folk säger att strängen gått av vid sex. Beror det på att dom personerna den går av för ofta har sex? typ 3-4ggr om dagen eller? Den ska väl inte gå sönder lätt? Jag har i alla fall inte råkat ut för det men man blir ju seriöst rädd. Vill absolut inte uppleva det.

Man får ont bara av att läsa om sånt

Min sträng pajjade då ja hade sex och var redigt packad. Märkte inget föränn dagen efter då bruden dragit och det var blodigt på lakanen. Som Oddball så trodde jag det var tjejen som hade haft mens och blev klart irriterad. Fast, efterföljande dagar då jag pissade sved det så in i helvete , tillslut uppmärksammade jag vad som skett.
Citera
2007-02-12, 11:44
Medlem
K-bobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toninho
//...
Jag behöver all hjälp och alla råd, snälla ! Var seriösa !

Snabb fråga; Tittar tomten utanför luvan någon gång eller kan du aldrig exponera ollonet helt?
Om ollonet är instängt så ska du gå till doktorn och få en tid för "omskärelse", så där kan du ju inte ha det. Konstigt att det inte har upptäckts innan.
Citera
2007-02-12, 17:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av K-bobb
Snabb fråga; Tittar tomten utanför luvan någon gång eller kan du aldrig exponera ollonet helt?
Om ollonet är instängt så ska du gå till doktorn och få en tid för "omskärelse", så där kan du ju inte ha det. Konstigt att det inte har upptäckts innan.

Hittils så tittade inte tomten under luvan haha, men under sexakten igår som sagt, så gick det så hårt till att den för första gången åkte av helt... Alltså förhuden blev så som den ska vara och hela ollonet var blottat.

Då blev jag rädd (för det hände inte innan och det sved i den stunden) så jag tog tillbaka den... Det var vid det tillfället under sexet som det sprack till lite på utsidan...

Min tjej kommer snart igen och jag vet att hon vill ha sex .. vettefan om jag ska ha sex med denna kuken trots att den svider eller tacka nej till henne ..

Det känns iaf. mindre än igår och det är fan inte så att strängen gått av som alla här tror. Det är mer en liten spricka/sår på utsidan. Den är fortfarande "öppen" eftersom dem inte kan bli torr när den är i byxan... Borde lufta den kanske ^^
Citera
2007-02-12, 17:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av toninho
Hittils så tittade inte tomten under luvan haha, men under sexakten igår som sagt, så gick det så hårt till att den för första gången åkte av helt... Alltså förhuden blev så som den ska vara och hela ollonet var blottat.

Då blev jag rädd (för det hände inte innan och det sved i den stunden) så jag tog tillbaka den... Det var vid det tillfället under sexet som det sprack till lite på utsidan...

Min tjej kommer snart igen och jag vet att hon vill ha sex .. vettefan om jag ska ha sex med denna kuken trots att den svider eller tacka nej till henne ..

Det känns iaf. mindre än igår och det är fan inte så att strängen gått av som alla här tror. Det är mer en liten spricka/sår på utsidan. Den är fortfarande "öppen" eftersom dem inte kan bli torr när den är i byxan... Borde lufta den kanske ^^

Du är bara dum i huvudet om du har sex nu.. kan inte ge dig ett mer konkret svar än det där.
Citera
2007-02-12, 17:48
Medlem
BedBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillen
Jag har slutligen tagit mod till mig och gått till en doktor för att få hjälp med min trånga förhud. Jag har nu varit på undersökning och ska operera mig om en vecka. Tills dess hade jag tre alternativa att välja på:

1. Omskärelse. Rent tekniskt förmodligen det bästa alternativet, men jag känner mig inte speciellt sugen att ta bort alltihopa.
2. Nån metod där man skar ett snitt i förhuden på ovansidan av penis. Skulle tydligen vara det säkraste av de två icke-omskärelse alternativen.
3. Att man gjorde två snitt på sidan av penis istället. Skulle se bättre ut än alternativ 2, men inte lika säkert.

Skulle vilja ha hjälp att bestämma mig, från personer med lite koll på det här. Just nu är jag ganska säker på att det blir alternativ 2 eller 3, men mellan de alternativen är jag fortfarande osäker. Bidra gärna med egna eller kompisars erfarenheter av dessa ingrepp.

Omskärelse, jobbigt som fan att gå igenom men det är värt det

Jag hade blev omskärd (omskuren?) när jag var 13 år, det var lite jobbigt. Ingreppet är mer läskigt än smärtsamt, men tanke på att dom faktist flår din kuk, och veckan efter är riktigt jävla jobbigt. Man vaknar mitt i natten för man blöder ur kuken för man har stånd, man pissar lite blod, man kan knappt bada osv osv.

Men jag rekomenderar ABOSLUT INTE att göra nått av de två andra alternativen. Rent utseeande mässigt ser det SKIT ÄCKLIGT ut om man inte gör en hel omskärelse. Förhuden lägger sig ner som "hundöron" över kuken och man får alltså två långa skinbitar av förhud som hänger ner från kuken, det absolut vidrigaste du kan tänka dig.

Så gå igenom en omskärelse, det är värt besväret!

Lycka till
Citera
2007-02-12, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BedBoy
Omskärelse, jobbigt som fan att gå igenom men det är värt det

Jag hade blev omskärd (omskuren?) när jag var 13 år, det var lite jobbigt. Ingreppet är mer läskigt än smärtsamt, men tanke på att dom faktist flår din kuk, och veckan efter är riktigt jävla jobbigt. Man vaknar mitt i natten för man blöder ur kuken för man har stånd, man pissar lite blod, man kan knappt bada osv osv.

Men jag rekomenderar ABOSLUT INTE att göra nått av de två andra alternativen. Rent utseeande mässigt ser det SKIT ÄCKLIGT ut om man inte gör en hel omskärelse. Förhuden lägger sig ner som "hundöron" över kuken och man får alltså två långa skinbitar av förhud som hänger ner från kuken, det absolut vidrigaste du kan tänka dig.

Så gå igenom en omskärelse, det är värt besväret!

Lycka till

Jag vet inte om jag hade velat ha en full omskärelse, tror man blir lite mindre känslig därnere efter ett tag. Den variant som jag fick utfört på mig var den där dom klippte som ett U på förhuden. Det såg konstigt ut i början, men det läker ihop sen, så dom hundöronen han snackar om finns där de första månaderna innan det läkt. Idag ser man inte det, och definitivt ingen tjej som skulle ifrågasätta det. Jag är rätt glad att jag har kvar förhud, men att det är mindre. Det hade säkert gjort ont för mig att onanera då jag har känsligt ollon.
Citera
2007-02-13, 08:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Urandir
Du är bara dum i huvudet om du har sex nu.. kan inte ge dig ett mer konkret svar än det där.

Lugn i stormen, klarade mig !

Men fan, asså den lilla sprickan är fortfarande öppen.. Den verkar inte kunna torka för den är så långt framme och instängd. Nere i byxorna är den också, fasiken asså !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in