Citat:
Ursprungligen postat av Thrillhouse
Det har gått 4 veckor nu sen min operation och den är inte riktigt 100% läkt. Detta är mitt fel dock för jag kunde inte hålla mig och onanerade några gånger.
Är väl ganska nöjd ändå med operationen. Den är inte dock riktigt jämn vid frenulum, det är liksom lite hud som är ihopväxt med ollonet kvar på vänstra sidan men ingen hud alls på andra sidan. Ser ganska konstigt ut när jag slak.
Jag vet inte om jag orkar operera mig igen för någon sån struntsak eftersom det inte syns alls när jag är hård.
Haha, jag förstår vart du kommer ifrån, jag höll mig i knappt 2 månader innan jag fan inte kunde hålla mig längre xD Men gick smidigt, hade ju läkt tillräckligt mycket så :P
Gör det du känner är bäst, tror nog inte någon lär kolla på dig när du är slak haha, "den" lär ju bara ses vid tillfällen när den är hård av en anledning

Även om du skulle vilja göra det, så måste du nog vänta i några månader till (tror det är 6 månader) innan en annan operation kan ske då de tycker att 6 månader är den tid som läkningen borde vara helt klar.