2009-01-29, 12:14
Avslutad
men för helvete Magi.

Tråden ligger under "Medicin". Du kan starta din egen porrkuk tråd.
Citera
2009-01-31, 22:46
Medlem
Jag vill inte höra om rätt eller fel med omskärelse och allt där till för det jag vill veta är följande:

Jag bor i Göteborg och funderar starkt på att omskära mig så jag vill ha reda på vart jag kan gå och få diskutera detta ingrepp samt vart man kan få det gjort, kostnad, privat eller landstinget ? Alla tips är värdefulla...
Citera
2009-02-01, 03:37
Medlem
Sår på ollonet

Hej.. jag får liksom sår på ollonet efter att jag har runkat. Inte så det börjar blöda, men det blir jävligt rött, och toppen på förhuden blir också väldigt röd. Ollonet och förhuden blir oftast jävligt torra med, det här lär vara förknippat. Nu har jag lite ärr på ollonet, eller mer en lite halvgrov yta, fast inte över hela. Kan tilläggas att jag har för trång förhud med, om det spelar in. Vad ska jag göra och varför blir det såhär?
Citera
2009-02-01, 03:39
Medlem
Nubolics avatar
Du har för trång förhud.
Operera bort, runka lugnare, problemet löst.
Citera
2009-02-01, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nubolic
Du har för trång förhud.
Operera bort, runka lugnare, problemet löst.

Okej. Vad gör man det..? Ska man gå på sjukhus eller vårdcenral och snacka om det?
Citera
2009-02-01, 03:42
Medlem
Nubolics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mitchell
Okej. Vad gör man det..? Ska man gå på sjukhus eller vårdcenral och snacka om det?

Faktiskt ingen aning. Men om du ser det som ett problem så borde du väl snacka med någon läkare?
Citera
2009-02-01, 03:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nubolic
Faktiskt ingen aning. Men om du ser det som ett problem så borde du väl snacka med någon läkare?

Får ta och göra det! Tack för tipset iaf.
Citera
2009-02-01, 03:53
Medlem
Eh, blir en omskärelse obligatorisk då eller kan man inte vidga förhuden eller nåt?
Citera
2009-02-01, 04:14
Avstängd
magis avatar
---

Du kan ha hudsvamp.

Prova med antisvampsalva.

Om den funkar så prova med terbinafin piller för då kan du bli av med svampen i hela kroppen.

Diskutera saken med hudläkare då vanliga läkare kan vara dåliga på hudsvamp, torr hud och hudsprickor som ibland är hudsvamp.

Om du operar bort förhuden kommer du att bilda läderhud på ollonet och när du blir gammal så får du svårt att stimulera dig till erektion.
Du kan förlora många år av sexualliv när du blir äldre då ollonet får tjock hud.

Magi
Senast redigerad av magi 2009-02-01 kl. 04:18.
Citera
2009-02-01, 04:23
Medlem
Jag har för trång förhud. Men då kanske man ska dissa omskärelsen och bara göra något slags snitt så man behåller förhuden men gör den normal liksom?
Citera
2009-02-01, 04:35
Avstängd
magis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mitchell
Jag har för trång förhud. Men då kanske man ska dissa omskärelsen och bara göra något slags snitt så man behåller förhuden men gör den normal liksom?

Om du har svamp och blir av med den så är jag sedan ganska säker på att din hud kommer att anpassa sig.
Hudsvampen stör förhudens normala anpassningsförmåga.

Frisk hud anpassar sig normalt väldigt bra till olika kroppsändringar.

Se bara på när folk blir dubbelt så stora på ett år och sedan bantar bort det igen ett år senare.

Huden sitter perfekt hela tiden både före och efter.

Det går rykte om att folk som könsstympat sig får sådana p roblem med erektionen när de blir äldre pga läderhud på ollonet och skadade nerver och blodförsörjning att de flesta måste börja med analsex för att få stimulans nog till sitt sexliv.

Magi
Senast redigerad av magi 2009-02-01 kl. 04:54.
Citera
2009-02-01, 04:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magi

Huden sitter perfekt hela tiden både före och efter.

Det går rykte om att folk som könsstympat sig får sådana p roblem med erektionen när de blir äldre pga läderhud på ollonet och skadade nerver och blodförsörjning att de flesta måste börja med analsex för att få stimulans nog till sitt sexliv.

Magi

Haha, asså va? Är du full eller? Vad tror du själv sannolikheten för detta är...? Seriösa svar, tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in