2012-10-22, 22:51
Medlem
LightClouds avatar
Blev omkörda av tre polisbilar i enormt hög fart på vägen hem och fick höra att det handlade om ett väpnat rån mot en restaurang.

http://www.polisen.se/Blekinge/Aktue...apnat-Ronneby/

Någon som vet mer? Vem är GM? Någon som bor i Ronneby som vet hur det ser ut? Vilken restaurang handlar det om? Svensk eller invandrare?
Senast redigerad av LightCloud 2012-10-22 kl. 22:54.
Citera
2012-10-22, 23:36
Medlem
Snabbmats-restaurang på kallingevägen, frasses då antar jag?
Citera
2012-10-23, 00:49
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonasohlsson
Snabbmats-restaurang på kallingevägen, frasses då antar jag?

Jo, det finns väl inga fler där har jag för mig! Inte som jag känner till i alla fall!
Citera
2012-10-23, 10:56
Medlem
Ja de va frasses. Körde förbi där imorse runt halv sju och då va hela bygget in klätt i polistejp. Är väl någon trög blatte eller pundare. Vet inte hur mycket dom kan dra in på en måndagskväll.
Citera
2012-10-23, 13:51
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F1A
Ja de va frasses. Körde förbi där imorse runt halv sju och då va hela bygget in klätt i polistejp. Är väl någon trög blatte eller pundare. Vet inte hur mycket dom kan dra in på en måndagskväll.

Haha, så fan. Kan tänka mig att det handlar om någon idiot som inte ens håller koll på veckodagarna!
Citera
2012-10-23, 18:30
Medlem
mkt albaner i de trakterna, frasses där har man käkat nångång för måååååååååååååååååånga år sen som student.
Citera
2012-10-24, 03:31
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
– Vi har inte gripit någon och vi har ännu ingen misstänkt, säger Kurt-Erik Gunnarsson, inre befäl vid polisen i Blekinge.

Mannen, som var beväpnad med ett pistolliknande föremål och maskerad, ska ha kommit över en liten summa pengar. Strax efter rånet sökte polisen av närområdet med hjälp av hundpatruller.

http://www.bltsydostran.se/nyheter/T...re(3489795).gm

Blir nog inte lätt att klara upp dessvärre.
Citera
2012-10-24, 08:19
Medlem
LightClouds avatar
Synd att höra.. Vore skoj att se vad det var för skojig filur som bestämmer sig för att råna Frasses en måndagskväll
Citera
2012-10-26, 00:46
Medlem
Ingen info om GM? Inga rykten på stan?
Citera
2012-10-26, 08:22
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonasohlsson
Ingen info om GM? Inga rykten på stan?

Jag har inte hört något alls, dessvärre. Någon borde ju ändå veta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in