Citat:
Ursprungligen postat av
o08
-snip-
Minst 2 ggr berättade T T att M T föreslog att de skulle krypa till sängs och kela eller hur hon nu sade det, bl.a. förslog att de skulle ta in på hotell. Alla borde förstå vad han var ute efter och varför han sa eller gjorde som han gjorde. T T har t.o.m. någonstans lovat att det kan INTE bli något förrän M T berättat sanningen och hela sanningen. Självklart fick då M T den uppfattningen att han hade T T på kroken.
Kanske också ska tillägga att JAG kan ha hört fel eller missuppfattat, i så fall ber jag om ursäkt, mitt minne är ej heller 100%.
Det är onekligen så att du inte hört samma som andra.
TT har mycket väl förstått vad MT varit ute efter och utnyttjat detta för att få ur honom vad han gjort. Sedan går hon raka vägen till polisen, vidtar mått och steg för att minska riskerna för sig och sin familj.
Det är alltså inget tvivel om vem som lurat vem. TT har spelat på TM fåfänga och enfald och grundlurat honom. Att sedan inte vart enda ord han sagt till henne är sanning må ju vara. Möjligen har han skräppt om att det är han som nedlagt en massa duvor, men det han sagt om GL och dennes grav har ju stämt till punkt och pricka och det är det väsentliga.