Citat:
Ursprungligen postat av Fulgrogg
Flashbacks regler är som dom är, bara att acceptera.
Jag skulle vilja se en ny regel som strängt förbjuder upprepade tramstrådar. Varje gång jag ser en ny sinnessjuk tråd så kollar jag tidigare trådar från TS, och 9 gånger av 10 så är det enbart trams/troll.
Jag tycker att mods borde kolla på vad folk startat för skit innan, och kunna stänga av när det är uppenbara troll.
Det skulle skicka mycket skit till papperskorgen betydligt fortare.
Tills vidare så lever jag på ignore funktionen. Ser jag att TS är på min ignorelista så är det bara att lämna tråden.
Problemet är ju att det är svårt att veta när det är trams och inte trams, och det skulle även göra att reportar jag ett inlägg som jag anser vara trams, skulle moderatorerna få mer att göra och även att de skulle själva få avgöra om någon trollar och inte. Om en moderator misstänker troll är de nog lättare att kasta den till papperskorgen eftersom de inte är lika osäkert.
Skriver jag att jag blir kåt av bajsdoften när jag skiter och undrar hur jag blir av med problemet och genom det startar en diskussion så skulle nog många tro att man trollade. Men folk här är anonyma och gör att det är enklare att prata om privata saker och om saker som är tabu.
Det jag tycker är tråkigare när folk leker moralkärringar är att man nu för tiden oftare ser "håll er till ämnet eller så kommer tråden åka i papperskorgen", innan såg man mycket mer "håll er till ämnet annars kommer varningar utdelas". Det sistnämnda ser man inte alls lika ofta längre.