2012-10-21, 21:04
Medlem
Känner man mycket om man super sig jättefull och sen hänger sig? Är det nån som har ett annat förslag på nåt relativt smärtfritt sätt att ta livet av sig på så välkomnar jag det.
Citera
2012-10-21, 21:06
Medlem
Varför mår du dåligt?

Pistolskott i huvudet lär väl vara ganska smärtfritt, det går ju så snabbt.
Citera
2012-10-21, 21:07
Medlem
Jag mår 100% skit. Inget gott korn i mig alls nu. Bokstavligt talat. Jag menar, många säger "allt suger" men egentligen menar de inte det, de menar att mycket är lite dåligt, eller några saker är JÄTTE dåliga så att problemen blir så överväldigande att man tror att ALLT går dåligt.

Men för mig går ALLT dåligt just nu, förutom faktum att jag äter och LEVER.

Jag tycker vi båda ska hålla oss vid liv och vänta på bättre tider. Ska själv se om ja får tag på lite gräs o röka.. har rökt skitmkt på senaste tid.. över 30g under 1 månad..

har det så jävla dåligt nu. Tänker på självmord minst en gång varannan minut, men jag vet att det inte är något för mig.
Citera
2012-10-21, 21:09
Medlem
Idgafs avatar
Alla har ju inte tillgång till en pistol men att hoppa från en hög höjd är ju ganska effektivt.
Citera
2012-10-21, 21:58
Medlem
Hur kan folk ens föreslå självmord. Varken droger eller någon annan utväg tror jag är bra. Har själv slutat röka pga de dåliga konsekvenserna jag får efter, drickan är väl inte så bra det heller men fan, helt utan går inte.

Prata med folk, även bara över internet, snöa in dig i något annat, jag brukar alltid lyssna på musik när jag är deprimerad, alltid en och samma, han är min medicin mot all ångest.

Självmord löser inget.
Citera
2012-10-21, 21:59
Medlem
G13Hazes avatar
Snälla, ta inte livet av dig. Det gör inget bättre. Istället för att du kommer att känna smärtan kommer du orsaka anhöriga den smärtan.

Jag mår extremt dåligt, ångest varje dag. Inget att se fram emot, inga vänner, inga bekanta, inget jobb. Men att ta sitt eget liv leder inte till något bättre.

Ge inte upp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in