2012-10-21, 13:04
Medlem
Hejsan.

Som topic säger undrar jag lite över lönerna på menigo. Hur mycket har de i snitt utan ackord + med ackord osv? Om jag får får anställning så kommer jag bli anställd via bemanning så blir det väl snittlönen då antar ja! Så är det någon som vet detta så får ni gärna svara smat ob tillägg o frystillägg osvosv

edit: detta gäller på menigo lagret!
Citera
2013-08-13, 19:09
Medlem
fått svar på frågan?
Citera
2014-04-24, 18:31
Medlem
Sent svar kanske, men som den människoälskare jag är så råder jag dig och alla andra där ute i vårt avlånga land att hålla sig så långt bort från Menigo(centrallagret i Strängnäs) som möjligt. Stället styrs igenom hot och en stor utbredd pennalism från ledningens sida. Den arroganta lilla inkompetenta lagerchefen hälsar inte ens på sin personal, han har tex tagit in enskilda anställda på små "möten" på sitt kontor och sagt/vrålat att om man/ni inte passar er jävligt noga så ska man få slicka rent lager golvet, skotta snö så nävarna blöder. Kan dra upp så många exempel men då kommer batterierna ta slut på mitt tangentbord =)

Så summa summarum håll er borta från Centrallagret och öka era chanser till ett lyckligt liv...
Citera
2015-02-21, 06:08
Medlem
(bastard81) har du jobbat på menigo strängnäs under medhanie berkhetabs tid? vad är dina erfarenheter av menigo?
jag försöker få dessa fruktansvärda monster till människor på fall som jobbar för att utöva hot..
jag vill samla info/fakta om företaget... vill gärna få hjälp av tidigare anställda?
mvh /vågar man skriva namn? (årsta)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in