Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2012-10-21, 04:09
Medlem
Jim-Morrisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheTallGnome
Tro mig, dina vänner kommer att förlåta dig även om ni bråkade lite på fyllan.

Om du inte kan sova, gör NÅGONTING, vad som helst som får dig att tänka på andra saker, även om det är någonting så simpelt som att spela ett spel, boxa eller ut och springa.

Palla å spring när man har druckit öl.

OnT: Om du inte sover redan, gör som mig då, knäpp en till öl
2012-10-21, 05:46
Medlem
Hur mår du TS?
Du är INTE en dålig människa för att du snetänt på fyllan, det har hänt oss alla!
2012-10-21, 09:10
Bannlyst
Sluta dricka ät gott spring eller gå mycket ta kontakt med en psykolog redan efter någon vecka är du som vanligt igen.Ps sluta röka och snusa om du håller på med det.Finns många saker i livet man kan ägna sig åt som är bra eller kul även om livet är som sagt meningslöst.På jobbet kanske folk tror allt handlar om att man ska ha snyggast bil eller mest pengar eller snyggast kök eller en cool tatuering.Du får slåss mot dessa åsikter vaje dag för de vill ha in dig i sin världsbild de kanske tycker du är skit som inte förstår vad "De tycker är viktigt i livet"du kanske inte orkar bemöta.Visst är livet meningslöst..När du förlorar dina nära o kära för skitsaker när ingen förstår dig när du stämplats som en idiot osv.När andra tar beslut om ditt liv när andra som skulle vara där inte är där.Visst är livet meningslöst.
2012-10-21, 11:47
Medlem
Tack allihopa för svaren. Jag lyckades somna och pratat med dem. Mår bättre idag. Trodde inte flashback kunde visa sånt support

Tack så mycket!
2012-10-21, 12:22
Medlem
krakkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valkyrie
Det är ju snudd på omöjligt att somna när man har en ångestattack.

Går man med sånna känslor i kroppen dygnet runt som jag så lär man sig ska du se
2012-10-21, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av THE.BAD.TOUCH
Tack allihopa för svaren. Jag lyckades somna och pratat med dem. Mår bättre idag. Trodde inte flashback kunde visa sånt support

Tack så mycket!

Hej! Du verkar ung, på nåt sätt. Livet erbjuder hårda törnar för alla... man får inte ge upp!! Leta efter de goda människorna, de som stödjer Dig! Det är så lätt att fastna i oförrätter, älta dom. Medan man gör detta är det lätt att glömma de som uppskattar en. Bra att Du kan prata ut. Ibland nattetid har jag ringt SOS o fått prata med jourhavande kurator eller präst. Det har varit mkt bra. Lycka till kompis! Kom bara ihåg att livet inte alltid är en dans på rosor. Det är upp och ner för alla, tyvärr.
2012-10-21, 15:27
Medlem
Du kanske borde fundera lite över dina alkohol-vanor om det här är ett återkommande mönster. En del ska inte dricka helt enkelt, eller iaf dricka med måtta. Eller så kan det vara ditt umgänge som är problemet.
2012-10-21, 15:29
Medlem
Carelesss avatar
Den klistrade tråden gäller för ALLA.

Lås på.
/Mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto