• 1
  • 2
2012-10-21, 01:43
Medlem
Är så jävla ledsen ikväll. Tog några öl på krogen med några polare och sen så blev vi lite ovänner. Alkoholen slog helt fel för mig och jag har nu världens ångest med självmordstankar och allt möjligt. Måste prata med någon nu! Försökt nå nära polare som vet om att jag är deprimerad men utan resultat. Snälla flashback, prata med mig PM eller i tråden bryr mig inte! Varför ska jag leva egentligen? Vill bara ta mitt liv just nu. Allt är meningslöst och jag hatar allt.
2012-10-21, 01:46
Medlem
NovaOculuss avatar
Vänta lite grabben, för du är grabb va?
Medlem
Gå och lägg dig sov av ruset och sen ringer du din polare i morgon och pratar ut.

Att ta livet pga en sån här grej är ju bara idiotiskt. Finns de som har blivit misshandlade våldtagna rånade och 1000miljoner andra historier som är mycket värre än något fylle bråk. De lever än så ryck upp dig människa!
Senast redigerad av jp89 2012-10-21 kl. 01:49.
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Det gick lite snett med alkoholen ikväll bara, gå och lägg dig så kommer det vara bättre imorgon. Jag menar, vem har inte haft fylletjafs med sina polare?
Medlem
MeineMeinungs avatar
Lyssna på en som vet: Gå och lägg dig. Du kommer känna dig bättre i morgon, Trust me!
Medlem
Ta och borsta tänderna och gå och lägg dig och sov så ska du se att allt ordnar sig!
2012-10-21, 01:57
Medlem
will84s avatar
Ett tjaffs med polarna är något man inte bryr sig så mycket om dagen efter, med eller utan alkohol.
Ta kontakt med dem i morgon och be om ursäkt och berätta att du var på dåligt humör bara.
2012-10-21, 02:03
Medlem
Lys avatar
Du behover inte kanna angest och panik. Det var ju alkoholrelaterat, eller hur? Du kommer kanna dig mycket lugnare om du sover ordentligt. Forsok atminstane. Somn hjalper mot mycket, sarskilt oro. Varm lite mjolk och drick innan du lagger dig, det ar avslappnande. Och skram inte upp dig sjalv med paniktankar, det blir det bara en ond cirkel av.
2012-10-21, 02:09
Medlem
Valkyries avatar
Det är ju snudd på omöjligt att somna när man har en ångestattack.
2012-10-21, 02:13
Medlem
Mannen ta den råd alla ger dig, det har gått snett för oss alla ta det lugnt, imorgon lösser det sig. Tänk på dina pollare hur kommer dom må om du gör något dumt. Det är sånt som händer, man lever bara en gång tänk på dom som har det 1000 gånger sämre just nu och ryck upp dig.
2012-10-21, 02:51
Medlem
TheTallGnomes avatar
Tro mig, dina vänner kommer att förlåta dig även om ni bråkade lite på fyllan.

Om du inte kan sova, gör NÅGONTING, vad som helst som får dig att tänka på andra saker, även om det är någonting så simpelt som att spela ett spel, boxa eller ut och springa.
2012-10-21, 03:38
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av THE.BAD.TOUCH
Är så jävla ledsen ikväll. Tog några öl på krogen med några polare och sen så blev vi lite ovänner.

Det hör till att det blir så ibland. Det gör inget. Det blir bättre i morgon då du ordnar upp allt.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in