2013-02-08, 18:42
Medlem
goodfellass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalasetistan
Helt rätt av Paypal att frysa tillgångarna. Sidor som Avpixlar, Fria Tider och andra toaletter ska sanktioneras så mycket som möjligt.
Du är en idiotisk demokratihatare.
Citera
2013-02-08, 18:57
Medlem
Citat:
Helt rätt av Paypal att frysa tillgångarna. Sidor som Avpixlar, Fria Tider och andra toaletter ska sanktioneras så mycket som möjligt.

På vilket sätt stör Avpixlat,Fria tider och Exponerat ditt liv om jag får fråga?

T.ex jag själv tycker EXPO är den största toaletten i Sverige med en abnorm rädsla och hat emot främlingsfientligheten man inte kan finna någon annanstans. Men sanktioner? Stänga ner? Censur?

Fria Tider Avpixlat och liknande fyller en viktig samhällsfunktion precis som EXPO. Skillnaden från då till nu är att de invandringskritiska och islamkritiska krafterna växt till sig ordentligt på sistonde medans vänstern om jag ska vara ärlig känns rätt efter i matchen.
Citera
2013-02-08, 21:38
Bannlyst
Jaha. Åsiktdiktaturen Sverige agerar igen. Jag gjorde inget konto tack vare att PayPal stängde av Wikipedia. Det visade sig var helt riktigt, för nu upprepar sig mönstret igen.

Det gäller att bojkotta PayPal, för alla som värnar om åsikt- och yttrandefrihet!
Citera
2013-02-08, 21:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Autochthon
App, app, app, tona ner näthatet! Föregå med gott exempel, istället. Nu måste alla goda krafter hjälpas åt: Störst av allt är #nätkärleken!

haha, ja, så är det
så länge hatet är "rätt" - så är det okej
men är det fel så är det "näthat" och ett enormt samhällsproblem...
hyckleriet förnekar sig inte
Citera
2013-02-09, 04:09
Medlem
TRADINGs avatar
Jag skickade gratulationer till paypal också. Bra jobbat! Fler stora företag bör frysa ut dessa nazist och SD-parasiter
Senast redigerad av TRADING 2013-02-09 kl. 04:13.
Citera
2013-02-09, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TRADING
Jag skickade gratulationer till paypal också. Bra jobbat! Fler stora företag bör frysa ut dessa nazist och SD-parasiter
Goldman också?
Citera
2013-02-09, 10:12
Medlem
Condottieris avatar
Citat:
Vi behöver inte deras skitiga pengar, utan växer och frodas i alla fall.
Citera
2013-02-09, 12:04
Medlem
730221s avatar
Konstigt att dessa rasistiska sidor inte lärt sig vid detta laget att inte använda PayPal, det står väl dessutom något i deras användarvillkor att tjänsten inte får användas för främlingsfientlig verksamhet.
Det här är ju inte första gången som rasistiska grupper blivit av med sina konton, för att nämna några, Tom Metzgers White Aryan Resistance och Arminius som för en tid sedan hade krångel med PayPal.
Citera
2013-02-09, 13:52
Medlem
TRADINGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 730221
Konstigt att dessa rasistiska sidor inte lärt sig vid detta laget att inte använda PayPal, det står väl dessutom något i deras användarvillkor att tjänsten inte får användas för främlingsfientlig verksamhet.
Det här är ju inte första gången som rasistiska grupper blivit av med sina konton, för att nämna några, Tom Metzgers White Aryan Resistance och Arminius som för en tid sedan hade krångel med PayPal.

Tycker inte att detta är konstigt. Nazister och SD-parasiter är kända för att vara inkompetenta! Titta bara på deras politiker som springer runt i stan med järnrör.
Citera
2013-02-11, 07:31
Medlem
Willy-45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aimulaikon
Såå var det dags igen. Paypal fryser Exponerats tillgångar. Otroligt... Varken första eller sista gången..
Det räcker nog med att ett större antal expofolk anmäler sidan som "rasistisk" och gör det i tillräckligt antal.
Jänkarna är rätt känsliga för sånt...
Citera
2013-02-11, 07:36
Medlem
Folketstempels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willy-45
Det räcker nog med att ett större antal expofolk anmäler sidan som "rasistisk" och gör det i tillräckligt antal.
Jänkarna är rätt känsliga för sånt...
Nu hittar du bara på.

USA har världens mest toleranta yttrandefrihet.
Citera
2013-07-31, 01:34
Medlem
White Christmass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av novix2
Jaha. Åsiktdiktaturen Sverige agerar igen. Jag gjorde inget konto tack vare att PayPal stängde av Wikipedia. Det visade sig var helt riktigt, för nu upprepar sig mönstret igen.

Det gäller att bojkotta PayPal, för alla som värnar om åsikt- och yttrandefrihet!

Även Handelsbanken viker ner sig och tror inte på demokrati. De har stängt ner donationskontot. Vill man ha sina pengar i en bank där man behandlar människor olika beroende på vad man tror på? Handelsbanken vad står på tur, ska inte judar få öppna konto i er bank?

Handelsbanken gör skillnad på människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in