2012-12-21, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Jag vet vilka samtliga är och det vet nog många andra också. När det gäller offer för sexuallbrott så tycker jag att man ska vara väldigt försiktig innan man outar förövare med tanke på offret, speciellt när det gäller barn. Hade offret/offren varit sugna på att outa mannen så hade de gjort det långt innan, det är inte på något sätt någon annan "hjältes" uppgift att komma och förmodligen ge dessa offer ännu mer smärta.

Okej, jag har iiiingen aning om vilka de är.
Citera
2012-12-21, 22:56
Medlem
Celles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xcanucksx
Sök hjälp fort...seriöst.

Sen har ju din lilla peddo vän starka kopplingar till SD..
Min starkaste koppling till SD är att jag har en provocerande text i signaturen, din koppling är ju starkare eftersom du vurmar om peddos!
Citera
2012-12-21, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Celle
Min starkaste koppling till SD är att jag har en provocerande text i signaturen, din koppling är ju starkare eftersom du vurmar om peddos!

Den är inte så provocerande som du vill tro att den är...det är den bara i din egna lilla värld.
Nu är pedofilen SD, så du får snällt fråga pappa Jimmie om de vill outa honom eller inte
Citera
2012-12-21, 23:10
Medlem
Nostradumbasss avatar
Ett jävla tjat om peddos. Det kommer från Researchgruppen som består av tvivelaktiga element från den autonoma våldsvänstern via Piscatus till Expo till Aftonbladet. Att Aftonbladet är den enda media som slagit upp detta stort är talande. Har någon skaffat belägg för att Researchgruppens research faktiskt är riktig? Pekar dom ut rätt personer?

Det här känns mest som att man försöker eskalera den kapitalt misslyckade järnrörsfyllan med något av det kladdigaste och moralpanikigaste som finns. Pedofili. Sen om det är rätt personer som utpekas är mindre noga, bara det kladdar av sig på SD och helst Jimmie Åkesson också - då har man ju i sina egna ögon vunnit - det känns mest som att Researchgruppen skjuter av det värsta vapnet dom har och hoppas att det stänker på SD. Sen har vi ett massa icketänkande folk här som skriker "outa peddoäcklen" och beskyller skeptiker för peddovurm - till er vill jag fråga

Har någon visat belägg för att det Researchgruppen hävdar, faktiskt är sant?

Sanningen är inte prio ett här, att begränsa "hatsajter" och kleta skit på SD är det övergripande målet. Förstår ni inte det?

Vänstern är livrädda för parlamentariskt kaos 2014 - och om dom felaktigt kan offra ett par personer som pekas ut som pedofiler - men det stoppar SDs frammarsch i opinionen så är det värt det för Researchgruppen, Aftonbladet, Expo och resten av det autonoma stenkastarvänstern.

Så. Är det som Researchgruppen hävdar sant? Någon?
Citera
2012-12-21, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Ett jävla tjat om peddos. Det kommer från Researchgruppen som består av tvivelaktiga element från den autonoma våldsvänstern via Piscatus till Expo till Aftonbladet. Har någon skaffat belägg för att Researchgruppens research faktiskt är riktig? Pekar dom ut rätt personer?

Det här känns mest som att man försöker eskalera den kapitalt misslyckade järnrörsfyllan med något av det kladdigaste och moralpanikigaste som finns. Pedofili. Sen om det är rätt personer som utpekas är mindre noga, bara det kladdar av sig på SD och helst Jimmie Åkesson också - då har man ju i sina egna ögon vunnit - det känns mest som att Researchgruppen skjuter av det värsta vapnet dom har och hoppas att det stänker på SD. Sen har vi ett massa icketänkande folk här som skriker "outa peddoäcklen" och beskyller skeptiker för peddovurm - till er vill jag fråga

Sanningen är inte prio ett här, att begränsa "hatsajter" och kleta skit på SD är det övergripande målet. Förstår ni inte det?

Vänstern är livrädda för parlamentariskt kaos 2014 - och om dom felaktigt kan offra ett par personer som pekas ut som pedofiler - men det stoppar SDs frammarsch i opinionen så är det värt det för Researchgruppen, Aftonbladet, Expo och resten av det autonoma stenkastarvänstern.

Innan du öppnade din korkade mun, så kanske du skulle lära dig att läsa. Exponerat själva har bekräftat pedofildomen.

http://www.exponerat.info/viktig-information/
Senast redigerad av xcanucksx 2012-12-21 kl. 23:13.
Citera
2012-12-21, 23:12
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Innan du öppnade din korkade mun, så kanske du skulle lära dig att läsa. Exponerat själva har bekräftat pedofildomen.

Okej. Det hade jag missat. Det var ett svar på min fråga.
Citera
2012-12-21, 23:12
Medlem
Celles avatar
Citat:
Den är inte så provocerande som du vill tro att den är...det är den bara i din egna lilla värld.
Nu är pedofilen SD, så du får snällt fråga pappa Jimmie om de vill outa honom eller inte
Hur ledsen är du att man nu outat din kamrat? Jag menar, jag delar ju bara signatur medans du delar ju hans sexuella intressen?
Citera
2012-12-21, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Ett jävla tjat om peddos. Det kommer från Researchgruppen som består av tvivelaktiga element från den autonoma våldsvänstern via Piscatus till Expo till Aftonbladet. Att Aftonbladet är den enda media som slagit upp detta stort är talande. Har någon skaffat belägg för att Researchgruppens research faktiskt är riktig? Pekar dom ut rätt personer?

De har ju om du kollar på deras sida medgivit att så är läget !
Citera
2012-12-21, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Celle
Hur ledsen är du att man nu outat din kamrat? Jag menar, jag delar ju bara signatur medans du delar ju hans sexuella intressen?

Det där FB tugget biter tyvärr inte på mig
Citera
2012-12-21, 23:16
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nalok
De har ju om du kollar på deras sida medgivit att så är läget !

Jag hade missat sceenshoten. My bad.
Citera
2012-12-22, 00:49
Bannlyst
Det roliga är att det spelar ingen som helst roll vad SD gör nu, de kommer fortsätta växa hur som helst. Medierna har slagit på stort i sin kampanj mot SD och skrivit om hur många skandaler som helst om partiet men resultatet är att SD bara fortsätter öka och öka hela tiden i opinionsundersökningarna. Det är uppenbart att en så stor del av det svenska folket har tröttnat så mycket på massinvandringen att de ser det som den absolut viktigaste frågan för Sveriges framtid.

SD kommer fortsätta öka eftersom svenska folket mer och mer börjar bli tröttna på att ersättas i sitt eget land av främlingar, sedan om SD leds av psykopater eller galningar spelar mindre roll, SD:s ökade stöd beror på att Sverige som land håller på att gå under helt och hållet på grund av den förda politiken.
Citera
2012-12-22, 02:21
Medlem
SkeptiskUtforskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NobundagaOda
SD:s ökade stöd beror på att Sverige som land håller på att gå under helt och hållet på grund av den förda politiken.

Hör dig broder, det sorgliga med det här är dock att folk helt och hållet missat att SD mer eller mindre är en del av alliansen. Den förda politiken kommer alltså fortsätta föras även efter en eventuell vågmästarroll för SD efter 2014. I 88% av fallen har SD röstat med alliansen sedan de kom in i riksdagen vilket är ganska talande. Moderaterna 2 med ett hat gentemot invandrare är i princip vad man skulle kunna säga om man ville sammanfatta SD för någon som aldrig hört talas om dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in