Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-12-21, 18:01
  #121
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cunthunter
Vi får la se när vi beställer ut dommarna på den tjocka skattefifflande Pedofilen.
Det enda som talar emot detta är att research inte hängt ut namnet.


Det är enbart för att skydda pedofilens offer. Varje gång man outar ett peddo så outar man även barnen.
Citera
2012-12-21, 18:14
  #122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Aliaset Kapten Krok som nyligen dömdes för att ha sålt smugglad sprit från Tyskland, är det samma person som är flitig kommentator på Avpixlat och dess föregångare Politiskt inkorrekt? Hur många gånger har han skrivit ordet "brottsliga blattar" eller motsvarande tro?


Kapten Krok har skrivit på frihetens fackla därav kopplingen till SD Kungsbacka. Google löste det:
http://frihetensfackla.se/arkiv.php?id=123
Citera
2012-12-21, 18:57
  #123
Medlem
cunthunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Det är enbart för att skydda pedofilens offer. Varje gång man outar ett peddo så outar man även barnen.

Ok då tycker jag det är en respektabel åtanke.
Men de kan lägga ut dommarna med överstrukna namn.
Citera
2012-12-21, 18:59
  #124
Medlem
cunthunters avatar
Men helt ärligt nu flashback. En gris till människa har utnyttjat barn, personen själv driver en site som hänger ut grisar som utnyttjar barn men kan ta bort artiklar mot betalning.

Detta måste ju även vara i intresse för er nationalister och konservativa jag är inte rasister men..
Citera
2012-12-21, 19:00
  #125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zentower
Jag sätter en tia på att minst en av dessa på bilden är pedofil:
http://frihetensfackla.se/arkiv.php?id=166

Hmm han längst till höger?

Det var säkert inget politiskt menat. Inget försök att reonodla rasen som Hitlerjugend experimenterade.
Varför skulle inte en dömd pedofil får vara med i en rasistisk organisation?
Citera
2012-12-21, 19:11
  #126
Medlem
"Nationella" är en märkligt släkte. De hänger ut folk - dömda som ickedömda - på löpande band. Det skall varnas för pedofiler etc i närområdena.
När de själva visar vara (pedo)brottslingar, så handlar det bara om "gamla synder".

Häng UT denna Exponerat-pedofil NU. Jag måste skydda mina barn. Kanske bor han här i området.
Citera
2012-12-21, 19:11
  #127
Medlem
birgerburgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Aliaset Kapten Krok som nyligen dömdes för att ha sålt smugglad sprit från Tyskland, är det samma person som är flitig kommentator på Avpixlat och dess föregångare Politiskt inkorrekt? Hur många gånger har han skrivit ordet "brottsliga blattar" eller motsvarande tro?

Det är bara att sätta igång kaffekokaren och börja läsa igenom:

http://disqus.com/Kapten_Krok/
Citera
2012-12-21, 19:45
  #128
Medlem
S.C.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Cyniker
Fråga till S.C

Känner du honom som kallas för "webmastern"?

Hade han något med "Sweden confidential" att göra?

De övriga utpekade är det några du känner till?

Jag vet inte vem de menar med "webmastern" till 100%, för rent tekniskt hade jag den rollen också på SweCon, men INTE på Exponerat, men jag misstänker att de menar den killen som hjälpte oss med designen på SweCon, men inte har haft ett dugg med Exponerat att göra.

Jag har aldrig träffat honom, jag har haft MSN kontakt med honom när vi gick från min orginal-blogg på swedenconfidential.wordpress.com ---> swedenconfidential.com. Han hjälpte till med designen.

Jag har säkert kvar den konversationen och kan tänka mig att publicera den på swedenconfidential.com i ett senare läge, jag ska på julfest idag så jag låter "drevet" hålla på.

Han visade sig vara en labil människa med stora personliga problem och jag tror han är inne i denna tråden och försöker outa mig. Jag är inte speciellt orolig för det, utan mera för konsekvenserna då det är en jävla massa lögner i artikeln och de verkar ha blandat in alla möjliga personer som INTE var involverade i Sweden Confidential. Som sagt, angående Exponerat vet jag inte för jag slutade med att skriva runt juli 2012.

Vidare skrev jag mest artiklar som var av krönike-karaktär, inte så mycket KRIM, det är ju bara att kolla in Swe Con så ser man det. Allt finns kvar.

Vi får se, om personerna som jag skrev med på SweCon har smugglat sprit, slogs i ungdomen eller gjort en konkurs kunde jag inte bry mig mindre om, men peddo-anklagelserna är allvarliga. Om det finns en gnutta sanning i dem är det förjävligt.

Jag tror det kommer en dementi så fort servern som exponerat.info ligger på vaknar till liv.

En sak är säkert i alla fall, de har blandat in personer som inte har haft ett dugg med Sweden Confidential att göra, och påstått så. Den som startat Sweden Confidential är jag och ingen annan. jag är varken peddo, slagskämpe, politiskt aktiv i SD eller har kopplingar till de andra "nationella" siterna förutom flitigt besökande av PI innan de stängde.

//SC
__________________
Senast redigerad av S.C. 2012-12-21 kl. 19:47.
Citera
2012-12-21, 19:48
  #129
Medlem
Vidrigt det här att en person blivit förföljd efter att ha slutat skriva på sajten, om det stämmer. Och den här "utpressningsverksamheten" är ju också oerhört ofräsch. Måste handla om personer med sällsynt dåligt omdöme.

Har den här "Tingeling" gjort något klandervärt? Ser att ni pratar om henne i tråden.
Citera
2012-12-21, 20:50
  #130
Medlem
Nicephoruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
.... De hänger ut folk - dömda som ickedömda

Du menar precis som AB gör med svenskar när man inte pixlar dem utan bara invandrare?
Citera
2012-12-21, 21:00
  #131
Medlem
Celles avatar
Så, de kriminella Expomedlemmarna skyddar pedofiler genom att inte outa dom med namn.
T.o.m. Aftonbladet hänger ju ut SDare för att dom har 1000kr kvar att betala på sina CSNlån.


Så det går bra att göra inbrott, utföra mordbränder, hugga händer av folk mm, men att hänga ut ett peddo verkar helt plötsligt väldigt svårt.


Rivaliserande pedofilringar?
__________________
Senast redigerad av Celle 2012-12-21 kl. 21:02.
Citera
2012-12-21, 21:11
  #132
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Celle
Så, de kriminella Expomedlemmarna skyddar pedofiler genom att inte outa dom med namn.
T.o.m. Aftonbladet hänger ju ut SDare för att dom har 1000kr kvar att betala på sina CSNlån.


Så det går bra att göra inbrott, utföra mordbränder, hugga händer av folk mm, men att hänga ut ett peddo verkar helt plötsligt väldigt svårt.


Rivaliserande pedofilringar?

Kanske har med att man då outar personer som fallit offer för denna pedofil
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback