Citat:
Ursprungligen postat av Cuba-Cola
Tyvärr är det redan i stort sett kört för Sverige. Skadan är redan skedd. Sveriges ekonomi kommer snart att totalhaverera. Arbetslösheten kommer att öka. Islamiseringen kommer att öka. Välfärdssystemet kommer snart att vara helt nedmonterat för infödda etniska svenskar.
Det bästa du kan göra är att lämna landet. I stort sett vilket annat västland som helst är bättre då inget annat land i Europa har en sådan extrem invandring som Sverige i kombination med skyhöga bidragssystem. Skattesatsen är också lägre i de flesta andra västländer.
Jag tror tyvärr du har rätt... Sverige är rökt, det har bara börjat. Ekonomiska krisen är på väg hit också. Om man inte hade familj och barn så skulle jag dra. Finland eller Norge känns lockande, någonstans en bit ut på vischan. Men nu är det inte lika enkelt. Jag gör dock som andra här i tråden, ser till att inte jobba heltid, lägger istället tid på att skaffa alternativ istället för att tro att jag ska få pension - möjlighet att minska utgifter om det skulle knipa (jaga, fiska, odla, knarka ved, göra sprit själv osv). Känns som bättre investeringar när man ser hur politikerna håller på. Förstå hur mycket pengar man skulle kunna ge till pensionärer om man ser hur lång tid det tar innan dessa människor får jobb? 7 års pension per invandrare, det är jäkligt mycket pengar till pensionärer... Jag ser ju tydligt att staten inte kommer att prioritera mig då jag blivit äldre.
Sen tänker jag satsa mer på att tjäna svart. Om jag jobbar 50-75%, som höginkomsttagare, tycker jag att jag har gjort mitt vad gäller att dra in pengar till hårpiskan.