Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2002-11-20, 18:23
  #1
Medlem
vad hande med dom snubbarna egentligen?
Citera
2002-11-21, 01:04
  #2
Medlem
vaffanculos avatar
Det var ett jävla liv för några år sen när dom hade en låt med på Burning Hearts "A tribute To Madness" (Disappear, en riktigt bra låt!) Burning Heart fick en massa skit för att dom hade ett band med s k "nazi-ankntytningar" med... Men som sagt, det var ju ett tag sen...
Citera
2002-11-21, 16:14
  #3
Medlem
Dom blev sharpskins och försvann.
Citera
2002-11-22, 18:36
  #4
Medlem
trist att dom forsvann....
Citera
2002-11-22, 21:26
  #5
Medlem
De har dock inte försvunnit!
Senast medverkade de på Brewed In Sweden som släpptes av Blind Beggar Records. Finns två volymer, och jag tror de medverkar på båda. Botas & gänget är alltså fortfarande med i svängen!

Och några SHARP's har de knappast blivit, lika lite som de har varit ett vit makt-band...
Citera
2002-11-25, 14:46
  #6
Medlem
koolers. en foljdfraga da: har dom samma gitarrist fortfarande? han ar latt nazi iaf.
Citera
2002-11-26, 14:22
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makthavaren
Dessutom tror jag att de hade replokal i Vita huset, ligger väl åt Täbyhållet, där det hängde mycket punkare och diverse annat. Tror inte att punkarna skulle låta ett naziband repa ostört. Men som sagt, jag är inte särskilt insatt.

det var aldrig nga problem med att folk hade olika politiska asikter pa vita huset. jag vet inte hur det ar nu, men nar det begav sig var alla i huset kompisar.
Citera
2002-11-27, 21:44
  #8
Medlem
Agent Bulldog medverkade på en av Nordlands samlingsskivor, därav ryktena. Detta har de dock gått ut offentligt och sagt att de ångrar starkt. Och Botas var en av stockholms största samlare av ska/reggae-skivor om jag inte minns fel (kan vara en av de andra medlemmarna också). Rykten går alltid, speciellt om skinnskallar. Några nynazister är de inte, och har aldrig varit (det räcker med att lyssna på låtarna för att förstå det)...
Citera
2006-12-08, 21:38
  #9
Medlem
Skankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lloyd
Agent Bulldog medverkade på en av Nordlands samlingsskivor, därav ryktena. Detta har de dock gått ut offentligt och sagt att de ångrar starkt. Och Botas var en av stockholms största samlare av ska/reggae-skivor om jag inte minns fel (kan vara en av de andra medlemmarna också). Rykten går alltid, speciellt om skinnskallar. Några nynazister är de inte, och har aldrig varit (det räcker med att lyssna på låtarna för att förstå det)...

Upp nån som vet nått mera..........hörde att det var två i kruppen som lirade reggae efter bulldog splittringen.....
Citera
2006-12-08, 23:55
  #10
Medlem
Hackerman2006s avatar
Någon som har tab till Mitt val mitt liv?
Citera
2006-12-09, 06:08
  #11
Avstängd
Angående det här med deras medverkan på Nordland-skivan, så har jag hört att det var låtar från en demo som kom med på skivan utan deras vetskap. Men det är som sagt bara vad jag har hört.
Citera
2006-12-09, 06:11
  #12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lloyd
De har dock inte försvunnit!
Senast medverkade de på Brewed In Sweden som släpptes av Blind Beggar Records. Finns två volymer, och jag tror de medverkar på båda. Botas & gänget är alltså fortfarande med i svängen!

Och några SHARP's har de knappast blivit, lika lite som de har varit ett vit makt-band...

Finns 3 volymer av skivan, och Agent Bulldogg medverkar på samtliga.
Finns mer information om skivorna här; http://www.kjellhell.se
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback