• 1
  • 2
2002-11-20, 18:23
Medlem
vad hande med dom snubbarna egentligen?
Citera
2002-11-21, 01:04
Medlem
vaffanculos avatar
Det var ett jvla liv fr ngra r sen nr dom hade en lt med p Burning Hearts "A tribute To Madness" (Disappear, en riktigt bra lt!) Burning Heart fick en massa skit fr att dom hade ett band med s k "nazi-ankntytningar" med... Men som sagt, det var ju ett tag sen...
Citera
2002-11-21, 16:14
Medlem
Dom blev sharpskins och frsvann.
Citera
2002-11-22, 18:36
Medlem
trist att dom forsvann....
Citera
2002-11-22, 21:26
Medlem
De har dock inte frsvunnit!
Senast medverkade de p Brewed In Sweden som slpptes av Blind Beggar Records. Finns tv volymer, och jag tror de medverkar p bda. Botas & gnget r allts fortfarande med i svngen!

Och ngra SHARP's har de knappast blivit, lika lite som de har varit ett vit makt-band...
Citera
2002-11-25, 14:46
Medlem
koolers. en foljdfraga da: har dom samma gitarrist fortfarande? han ar latt nazi iaf.
Citera
2002-11-26, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makthavaren
Dessutom tror jag att de hade replokal i Vita huset, ligger vl t Tbyhllet, dr det hngde mycket punkare och diverse annat. Tror inte att punkarna skulle lta ett naziband repa ostrt. Men som sagt, jag r inte srskilt insatt.

det var aldrig nga problem med att folk hade olika politiska asikter pa vita huset. jag vet inte hur det ar nu, men nar det begav sig var alla i huset kompisar.
Citera
2002-11-27, 21:44
Medlem
Agent Bulldog medverkade p en av Nordlands samlingsskivor, drav ryktena. Detta har de dock gtt ut offentligt och sagt att de ngrar starkt. Och Botas var en av stockholms strsta samlare av ska/reggae-skivor om jag inte minns fel (kan vara en av de andra medlemmarna ocks). Rykten gr alltid, speciellt om skinnskallar. Ngra nynazister r de inte, och har aldrig varit (det rcker med att lyssna p ltarna fr att frst det)...
Citera
2006-12-08, 21:38
Medlem
Skankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lloyd
Agent Bulldog medverkade p en av Nordlands samlingsskivor, drav ryktena. Detta har de dock gtt ut offentligt och sagt att de ngrar starkt. Och Botas var en av stockholms strsta samlare av ska/reggae-skivor om jag inte minns fel (kan vara en av de andra medlemmarna ocks). Rykten gr alltid, speciellt om skinnskallar. Ngra nynazister r de inte, och har aldrig varit (det rcker med att lyssna p ltarna fr att frst det)...

Upp nn som vet ntt mera..........hrde att det var tv i kruppen som lirade reggae efter bulldog splittringen.....
Citera
2006-12-08, 23:55
Medlem
Hackerman2006s avatar
Ngon som har tab till Mitt val mitt liv?
Citera
2006-12-09, 06:08
Bannlyst
Angende det hr med deras medverkan p Nordland-skivan, s har jag hrt att det var ltar frn en demo som kom med p skivan utan deras vetskap. Men det r som sagt bara vad jag har hrt.
Citera
2006-12-09, 06:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lloyd
De har dock inte försvunnit!
Senast medverkade de på Brewed In Sweden som släpptes av Blind Beggar Records. Finns två volymer, och jag tror de medverkar på båda. Botas & gänget är alltså fortfarande med i svängen!

Och några SHARP's har de knappast blivit, lika lite som de har varit ett vit makt-band...

Finns 3 volymer av skivan, och Agent Bulldogg medverkar på samtliga.
Finns mer information om skivorna här; http://www.kjellhell.se
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in