Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2012-10-19, 23:49
Medlem
25-åring häktad för barnvåldtäkt (aftonbladet)

Växjö. En 25-årig man från Kronoberg häktades på fredagen som misstänkt för grov våldtäkt mot barn.

Mannen misstänks ha utsatt en flicka, som inte fyllt tio år, för övergrepp under ett års tid. Enligt polisen har han en nära relation till flickan, skriver Smålandsposten på nätet.

25-åringen nekar till brottet. Växjö tingsrätt häktade honom dock på sannolika skäl, vilket är den starkare graden av misstanke.
Citera
2012-10-19, 23:51
Medlem
vem är denna idiot?
Citera
2012-10-19, 23:56
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Ska vi gissa på 1-2 år + utvisning i 5 år? Är det någon som vet vem denna person är?
Citera
2012-10-20, 00:42
Medlem
Adam211s avatar
Gissar på att GM är blond och blåögd. Pedofilbrott är vanligt bland svenskar. Nä jag har ingen källa för mitt påstående.
Citera
2012-10-20, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adam211
Gissar på att GM är blond och blåögd. Pedofilbrott är vanligt bland svenskar. Nä jag har ingen källa för mitt påstående.

Skaffa en källa innan du uttalar dig.
Pedofili är inget Svenskt brott. Detta är med största sannolikhet en kanelpojke.
Citera
2012-10-20, 19:00
Medlem
Som vanligt får "kanelpojkarna" skiten direkt!

Mannen i fråga är svensk.
Källa? Jag är bekant med svinet.
Citera
2012-10-20, 20:55
Medlem
Han kan inte vara mycket att känna
Citera
2012-11-13, 19:46
Medlem
2tjacks avatar
Har hört från säkra källor att den som sitter häktad är Alexa*der Gust*vsson
Citera
2012-11-14, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2tjack
Har hört från säkra källor att den som sitter häktad är Alexa*der Gust*vsson

Trovärdig källa på det tack.
Citera
2012-11-17, 10:11
Medlem
2tjacks avatar
Jag är från samma by och hans sista inlägg på fb var ett par dagar innan häktningen och där var han väldigt aktiv innan.
Citera
2012-11-17, 10:16
Medlem
2tjacks avatar
En 25-årig man, boende i Tingsryds kommun, åtalas för grov våldtäkt mot barn och grovt sexuellt utnyttjande.
25-åringen förnekar brott och skyller allt på en vårdnadstvist som finns i bakgrunden.

– De uppgifterna finns med i utredningen och vi får se vad det är värt. Jag kan inte säga något annat om den här utredningen, är åklagare Tommy Skölds kommentar.
Sexbrotten mot en närstående flicka ska ha inträffat fram till i mitten av september i år. Den 25 september anhölls den misstänkte mannen men släpptes redan efter ett par dagar i brist på bevis.
Polisutredningen fortsatte och tre veckor senare anhölls 25-åringen på nytt sedan nya omständigheter framkommit. Mannen sitter sedan dess häktad.
Åklagaren anser att brotten mot flickan ska rubriceras som grova "med hänsyn till tillvägagångssättet och barnets låga ålder". Minimistraffet för grov våldtäkt mot barn är fängelse i fyra år.
Den misstänkte mannen förnekar brott och anser att den aktuella vårdnadstvisten är anledningen till uppgifterna som nu lett till åtal.
Under den kommande rättegången i Växjö tingsrätt ska fyra personer i flickans närhet vittna. Ett av vittnena ska berätta inför domstolen vad hon sett flickan göra och vad flickan därefter sagt. Två samtal med flickan som andra vittnen har spelat in med mobiltelefon ingår också i åklagarens skriftliga bevisning.
Kronobergspolisens särskilt utbildade barnutredare har hållit flera videoinspelade förhör med flickan som ska spelas upp under rättegången. Det mest omfattande förhöret är 80 minuter långt.
Hela polisutredningen är sekretessbelagd med hänsyn till den utsatta flickan.
Citera
2012-11-17, 10:20
Medlem
Hjalmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magirus
Skaffa en källa innan du uttalar dig.
Pedofili är inget Svenskt brott. Detta är med största sannolikhet en kanelpojke.

Fortsätt argumentera! Det är just såna kategoriska idiotresonemang som får folk att inse det omöjliga i rasistisk ideologi.

Det har alltid funnits sexuellt störda pojkar i byarna som i tysthet förstört sina systrar. De som "kommit ut" brukar man dock lyckats hantera i byn. Så inte här då? Varför?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in