Kanske dags för en uppdatering
Gick till läkaren på torsdagen som bokat, det gick väl bra, vi skulle ha regelbunden kontakt i person och via telefon typ 1 gång i veckan och jag skulle fortsätta med Sertralin och Mirtazapin.
Vart inkörd på akutpsyk på fredagen av en polare som kom hem och såg mig skära mig, blev väl inte så mkt med det, prata typ 5min med en läkare sen hem igen.
Var in till beteendevetaren i tisdags och det gick bra, vi ska träffas typ varje tisdag. Jävligt duktig måste jag säga, han sa tex i slutet att han såg direkt att jag fick ångest när han sa vissa saker, tex när vi gick in på tjejer, och då hade jag inte ens märkt det själv.
Tycker medicinerna fungerar bra, sover som en gud numera och är utvilad på morgonen, man kan ju bli sämre typ de 2 första veckorna men jag tycker det blev bättre direkt nästan, har inte mått dåligt nån gång sen i måndags förutom en redig panikångestattack påväg hem från jobbet i fredags som gjorde att jag tog några supar och skar mig.
Har även varit på antagningsprövning inför GMU igår och idag, blev preliminärt antagen till P4 och F21 som mekaniker vilket jag är sjukt glad över

Fick 7 på psykologen*, 7 på styrka, stark 6 på intelligenstest och stark 4 på cykeltestet men läkaren tog in i beräkningen att jag hittills gått ner 40kg så jag är på rätt väg och har viljan så jag blev godkänd.
Bara börja träna stenhårt nu vilket förmodligen kommer hjälpa med mina psykiska problem också
*Ljög angående om jag tog mediciner och om jag haft några deppressioner eller liknande så jag ska säga till läkaren nästa besök att jag vill sluta med medicinerna till Januari då GMUn börjar.