2012-10-18, 20:37
Medlem
sarekfbs avatar
Någon som spelar Clash of Clans på iDevice?

Hur som helst vill jag att vi delar med oss av fusk/buggar/tips m.m i denna tråd!

Jag kan börja med att säga: En stark defensiv bygger på att Town-hall är placerad i mitten med Mortar i dess omgivningskrets. Tätbyggt är oftast en stor fördel!

KOM MED ERA TIPS. Gärna om ni vet hur man gör för att fixa gratis gems eller liknande med hjälp av Cydia (IAP,FREE/CRACKER)
Citera
2012-10-18, 20:46
Medlem
Yes nördat det varje ledig stund sen ett par dar tillbaka,, är lvl 23 nu och uppdaterar konstant och attackerar flitigt men nåt fuskande vet jag ingenting om :O

Fett kul spel iallafall och lätt att fastna i
Citera
2012-10-18, 20:49
Medlem
sarekfbs avatar
Samma här, har kört i 4-5dagar nu.. är också level 23 :P har runt 850 trophys

Riktigt roligt - Rekommenderas till alla!
Citera
2012-10-18, 20:50
Medlem
sarekfbs avatar
IAP jobbar med fusk atm, det är det enda jag vet än så länge. Har inte sett/hört/testat om det kommit ut något som verkligen funkar dock.
Citera
2012-10-21, 11:48
Medlem
Jag saknar möjligheten att kunna spara pengar och droppar på nån sorts bank mot en %-avgift,,

Annars är det helt fantastiskt spel
Citera
2012-11-08, 00:49
Medlem
Tjena har en fråga här.
När min sköld tar slut har jag förstått att andra kan attackera min by,
vad händer ifall jag blir attackerad och dom förstör en av mina byggnader,
Säg min gruva, försvinner den då totalt och måste bygga upp den från noll
eller kostar det en summa för att bygga tillbaka den till leveln den var?
Tacksam för snabba svar!
Citera
2012-11-08, 11:07
Medlem
iAlexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f4ke
Tjena har en fråga här.
När min sköld tar slut har jag förstått att andra kan attackera min by,
vad händer ifall jag blir attackerad och dom förstör en av mina byggnader,
Säg min gruva, försvinner den då totalt och måste bygga upp den från noll
eller kostar det en summa för att bygga tillbaka den till leveln den var?
Tacksam för snabba svar!
Nej, den respawar till samma level som den var när du öppnar appen.
Citera
2012-11-11, 20:52
Medlem
Hur fungerar "clan castle" egentligen?
Har förstått att man kan gå med i en clan och sen "Request Troopers", men tjänar man egentligen något på att vara med i en clan? Får dom andra något ifall jag vinner en match eller vad är meningen med det?
Citera
2012-11-13, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f4ke
Hur fungerar "clan castle" egentligen?
Har förstått att man kan gå med i en clan och sen "Request Troopers", men tjänar man egentligen något på att vara med i en clan? Får dom andra något ifall jag vinner en match eller vad är meningen med det?
meningen är den att dina vänner i klanen kan skicka trupper till dig, som du kan använda till antingen att attackera byar eller som skyddar din by, du kan också skicka trupper till någon i din klan om dom skickar request, man kan endast ge bort 5st gubbar själv, och det är klart man skänker det, 5 man kan man lätt skänka bort. och om någon skickar en barbar eller något och den har lvl 5 så får du den gubben med den lvln, så gå med i en klan du.
Citera
2012-11-26, 00:51
Medlem
Skyddad-identitets avatar
Grabbar och tjejer. Vad säger ni om att starta en egen clan? Jag är lvl 48 och är ganska nöjd med den jag redan har. Men vill lira ms bättre lvlade som har bättre uppdaterade trupper.

Någon intresserad, skicka PM!
Citera
2012-11-27, 00:49
Medlem
helt jävla omöjligt att samla in 750k guld till town hall 6.. har 5 gold mines varav 1 lvl 10 och 4 lvl 9
Citera
2012-12-03, 00:34
Medlem
Det verkar finnas en del fusk på youtube riktigt trist tycker jag då man har lagt några slantar på diamonds.
Jag och en kompis har startat en klan jag är på lvl 22 och han är på 40 som jag förstått det så är det nog bättre att vara fler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in