2012-10-18, 18:17
Medlem
ZhongNanHais avatar
r dessa tv tredjepartsappar (apparna till iphone allts)? det hller betydligt lgre kvalitet n apples egna appar. De synkar dligt med itunes och r jttesega.
Citera
2012-10-18, 18:24
Medlem
Andreasvbs avatar
Nej, det r Apples egna.

http://www.apple.com/education/itunes-u/ [ Apple - iTunes U - Learn anything, anywhere, anytime. ]
https://itunes.apple.com/se/app/ibooks/id364709193?mt=8 [ iBooks fr iPhone, iPod touch och iPad i iTunes App Store ]
Citera
2012-10-18, 20:39
Medlem
ZhongNanHais avatar
de hller inte mttet hur som helst. jttemycket buggar och sega som fan. apple brjar slappa till sig nr jobs trillat av pinnen...
Citera
2012-10-18, 22:42
Medlem
maxdalaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZhongNanHai
de hller inte mttet hur som helst. jttemycket buggar och sega som fan. apple brjar slappa till sig nr jobs trillat av pinnen...
Hmm, ska jag vara rlig s frstr jag inte riktigt vad det r du syftar p nr du sger att de inte hller mttet? Jag har frskt hitta bttre lsappar till bde Android och iOS, men aldrig hittat ngot som varit lika anpassningsbart, minimalistiskt, stabilt och genomtnkt.

Det enda jag noterat r att somliga animationer ibland kan tyckas ondigt lngvariga, men det ser jag mest som en smaksak..
Citera
2012-10-18, 22:46
Medlem
TheHandOfGods avatar
Ibooks lmpar sig bst med Ipad skulle jag kunna tnka mig.
Citera
2012-10-21, 17:15
Medlem
ZhongNanHais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxdalax
Hmm, ska jag vara rlig s frstr jag inte riktigt vad det r du syftar p nr du sger att de inte hller mttet? Jag har frskt hitta bttre lsappar till bde Android och iOS, men aldrig hittat ngot som varit lika anpassningsbart, minimalistiskt, stabilt och genomtnkt.

Det enda jag noterat r att somliga animationer ibland kan tyckas ondigt lngvariga, men det ser jag mest som en smaksak..

n jag har inte hittat ngot bttre heller, men bara fr att ingen r bttre betyder det inte att dessa appar r bra
Citera
2012-11-05, 23:29
Medlem
TheHandOfGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZhongNanHai
n jag har inte hittat ngot bttre heller, men bara fr att ingen r bttre betyder det inte att dessa appar r bra

Jo, relativt r de bra?
Citera
2012-11-06, 08:41
Medlem
Jimmits avatar
Anvnder iTunes U vldigt ofta. Nstan varje dag till ngonting. Har aldrig kraschat eller haft ngon bugg. Vad r det mer specifikt som hnder?
Citera
2012-11-16, 17:08
Medlem
Bajskissens avatar
Hej! Laddade ner ibooks till iphone idag, langade ver en bok och tnkte kra igng. Men! Kan inte ndra textstorlek, altenativet finns inte, trots att det str s p appens beskrivning. Har googlat som en rv men hittar fanimej ingenting. Pusskram!
Citera
2012-11-16, 17:24
Medlem
felpost
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här