Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-10-18, 18:17
Medlem
ZhongNanHais avatar
är dessa två tredjepartsappar (apparna till iphone alltså)? det håller betydligt lägre kvalitet än apples egna appar. De synkar dåligt med itunes och är jättesega.
Citera
2012-10-18, 18:24
Medlem
Andreasvbs avatar
Nej, det är Apples egna.

http://www.apple.com/education/itunes-u/ [ Apple - iTunes U - Learn anything, anywhere, anytime. ]
https://itunes.apple.com/se/app/ibooks/id364709193?mt=8 [ iBooks för iPhone, iPod touch och iPad i iTunes App Store ]
Citera
2012-10-18, 20:39
Medlem
ZhongNanHais avatar
de håller inte måttet hur som helst. jättemycket buggar och sega som fan. apple börjar slappa till sig när jobs trillat av pinnen...
Citera
2012-10-18, 22:42
Medlem
maxdalaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZhongNanHai
de håller inte måttet hur som helst. jättemycket buggar och sega som fan. apple börjar slappa till sig när jobs trillat av pinnen...
Hmm, ska jag vara ärlig så förstår jag inte riktigt vad det är du syftar på när du säger att de inte håller måttet? Jag har försökt hitta bättre läsappar till både Android och iOS, men aldrig hittat något som varit lika anpassningsbart, minimalistiskt, stabilt och genomtänkt.

Det enda jag noterat är att somliga animationer ibland kan tyckas onödigt långvariga, men det ser jag mest som en smaksak..
Citera
2012-10-18, 22:46
Medlem
TheHandOfGods avatar
Ibooks lämpar sig bäst med Ipad skulle jag kunna tänka mig.
Citera
2012-10-21, 17:15
Medlem
ZhongNanHais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxdalax
Hmm, ska jag vara ärlig så förstår jag inte riktigt vad det är du syftar på när du säger att de inte håller måttet? Jag har försökt hitta bättre läsappar till både Android och iOS, men aldrig hittat något som varit lika anpassningsbart, minimalistiskt, stabilt och genomtänkt.

Det enda jag noterat är att somliga animationer ibland kan tyckas onödigt långvariga, men det ser jag mest som en smaksak..

nä jag har inte hittat något bättre heller, men bara för att ingen är bättre betyder det inte att dessa appar är bra
Citera
2012-11-05, 23:29
Medlem
TheHandOfGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZhongNanHai
nä jag har inte hittat något bättre heller, men bara för att ingen är bättre betyder det inte att dessa appar är bra

Jo, relativt är de bra?
Citera
2012-11-06, 08:41
Medlem
Jimmits avatar
Använder iTunes U väldigt ofta. Nästan varje dag till någonting. Har aldrig kraschat eller haft någon bugg. Vad är det mer specifikt som händer?
Citera
2012-11-16, 17:08
Medlem
Bajskissens avatar
Hej! Laddade ner ibooks till iphone idag, langade över en bok och tänkte köra igång. Men! Kan inte ändra textstorlek, altenativet finns inte, trots att det står så på appens beskrivning. Har googlat som en röv men hittar fanimej ingenting. Pusskram!
Citera
2012-11-16, 17:24
Medlem
felpost
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här