Citat:
Ursprungligen postat av fiskarens
Helt korrekt, ett psykfall. Ring närmaste klinik.
En annan sak; jag hatar vanligt folk, dvs arbetarklassen och underklassen i Sverige.
Såna som du ringer gärna "närmaste klinik" så fort det inte rör sig om fotboll och hamburgare, som
kan tänkas intressera ett sånt bottenskrap som ovan citerade.
Jag är själv arbetarklass/underklass, men ser alltför judisk ut för dina kretsar, och behandlas därefter.
Därför måste jag hata lågliv.
Jag kan ha en viss förståelse för att det för många kan vara svårt att förstå att många inte
är vad de utger sig för att vara.
Och för att saker och ting för övrigt inte alltid är vad det förefaller.
För det krävs att man är "intellektuell" på något sett, och det är väl knappast de som tittar
på TV3-programmet om "stalkers"
Att saker ej är vad som förefaller är ju det som den här löjliga "stalker" diskussionen går ut på dessutom.
Det ligger i sakens natur.
Att jag har en tokig bild är ju något som alla andra också har.
Har jag rätt?
Eller har Hasse Aro rätt?
Tyvärr är det så numera i Sverige att det är den starkaste som har rätt.
Vem är då den starkaste?
Jo det är den som vinner, eller överlever kanske snarare.
Och jag kan vinna över Hasse Aro, om jag samarbetar med andra.
Jag vill bara att det går jävligt illa för Hasse Aro, efter vad som måste uppfattas som ett hotbrev
från honom till mig.
Problemet är att folk har redan ringt efter "närmaste klinik", bra att du tog upp frågan.
Eftersom du tog upp frågan, så hänvisar jag bara till "Deanne Mannelid"
Fråga henne om jag är sinnessjuk.
Tydligen anser hon det, och hotar mig därför med fysiskt våld genom polisens handräckning.
Det innebär tvångsmedicinering och inlåsning på livstid.
Från henne, och andra före henne har riktats sådana hot mot mig, utan minsta anledning får jag
tillägga.
Pga av dessa hot om tvångsmedicinering som ger bestående hjärnskador måste jag hota tillbaka.
Och jag tror att det är lättare att komma åt "Deanne Mannelid" eftersom hon är jude, i hennes fall
judisk aktivist.
Jag är själv jude så jag vet att judar har fiender.
I hennes fall, liksom i Aschbergs fall stämmer de fördomar som riktas mot judar.
Jag försvarar judar, men här handlar det om mina fienders fiender, som jag kanske får stöd av.
Jag är en mönstermedborgare med fläckfritt förflutet, men jag ångrar djupt att jag inte redan för
50 år sedan valde den kriminella banan.
Jag är ju sedan mer än 20 år redan beskriven som grovt kriminell och samhällets fiende nummer ett.
I tillägg sinnesjuk och farlig för andras liv.
Jag kan inte hävda att detta med att jag är "jude" osv är något annat än teori, eftersom ytterst
få har skällt mig för att vara jude.
De har istället valt andra beskyllningar för att kringå lagen om hets mot folkgrupp.
Men teorin stämmer ändå.
Jag har de facto blivit förföljd och anklagad på ett sätt som bara kan förklaras av hat mot judar.
Beskyllningarna är indirekta bevis för grov antisemitism, och det är ställt utanför rimligt tvivel.
För övrigt, eftersom responsen i tråden väljer att fokusera på sinnessjukdomar, så kan jag berätta
att det har det största underhållningsvärdet.
Vare sig jag ibland på ett skämtsamt sätt spelar rollen av sjuk, eller hänvisar till länkar med sjukt innehåll.
Du/ni som uppenbarligen är TV-tittare, och gillar TV är ej värda någon respekt.
Jag tittar ej, det är för undermänniskor som du/ni.
Särskilt pöbelTV med Hasse Aro, Aschberg med flera.
Hade jag inte varit jude med ett uppenbart judiskt/utländskt utseende hade jag varit högerextremist eller vad fan som helst bara jag kunnat krossa detta satan jävla fyllslödder som det svenska folket
faktiskt är.
Å andra sidan, hade jag sett svensk ut hade jag också varit accepterad och sluppit fly från mitt eget land.
Än en gång vill jag uttrycka mina sympatier för Breivik och hans gärningar i Norge.
Ett totalt inbördeskrig, rentav ett nytt världskrig är vad som behövs.
I krigstid skulle man ju ha rätt att avrätta alla dessa jävla förrädare.
Breivik var full frisk, och det är jag också.
Ju mer man pratar om, och låtsas värna om mänskliga rättigheter och rättvisa
desto sämre blir det i just dessa avseenden.