2012-12-05, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herredjvlar
Majoriteten av psykopaterna är inte notoriska brottslingar. Det är en medial myt. Majoriteten av dom arbetar som mellanchefer. De klättrar ju just pga dom inte känner någon ånger när de trampar folk på fötterna. Psykopater kan ofta vara mycket intelligenta, matematik är ett väl lämpligt ämne för en intelligent person.
Som sagt jag är amatörpsykiatriker, jag gör det med glimten i ögat. Tilläggas kan också göras att jag läst delar av den andra tråden om honom. Vill du veta var jag hittar 27 poäng utifrån tv-inslaget så kan du PM:a för jag tänker att resten av FB inte bryr sig.

Diagnostiken hade säkert sett mycket bättre ut om lekmän fick göra PCL-bedömingar...
Citera
2012-12-05, 22:44
Medlem
Herrtrosas avatar
Någon som har något annat trevligt att lägga till om honom under "Övrigt"?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Tor_M._Aulin
Citera
2012-12-05, 22:51
Medlem
Klaedvikarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misonbos
Ge han det han förtjänar Flashback! Telefonnummer och adress. Ring, skicka brev, upplys grannarna vem han är. Gör så att han känner skammen varje gång han möter någon på gatan.
Visst, men nackdelen med drev efter såna här herrar är att ex-frun och döttrarna får än mer skit än innan tv-programmet. Tror förresten att själva programmet gör skada, med sina "subjekt" till amatörspanare och Aros bleka "konfrontationer". Det bästa hade varit ett diskret affärsbesök på hans kontor där man efter en stunds kallprat, i förbifarten upplyser den gode Aulin om att man är kapabel att återgälda 30 års helvete för ex-fruns räkning.
Sen tar man fram sin slaktmask, tittar förundrat på den lilla blanka manicken innan man brister ut i ett galet rökhostegarv...
Citera
2012-12-05, 23:05
Medlem
Hummlas avatar
Nu kan jag ingenting om Twitter, brukar aldrig följa folk som "tweetar" eller någonting.
Men på Tors Twitter ser jag dessa svar och tweets:

Tor Aulin ‏@TorAulin

@gotiskaklubben CC helt omeriterad. Påstås vara psykopat.
Visa konversation
nov 23 Tor Aulin Tor Aulin ‏@TorAulin

@gotiskaklubben Precis så!!! Hon anser sig vara GUD.
Visa konversation

@gotiskaklubben Avundsjukan är långt starkare än sexualdriften. Inte knepig, Omtyckt över hela världen minus Sverige.
Visa konversation

@gotiskaklubben @TorAulin Catarina C är av mig polisanmäld i april för mordförsök, olaga hot och ofredande.
Visa konversation

@gotiskaklubben Catarina C har dragit igång allt om tweets eftersom jag slutat hälsa på henne. Hon är ju inkompetent.
Visa konversation
Citera
2012-12-05, 23:05
Medlem
fan horungen ger dåligt namn till alla ateister
Citera
2012-12-05, 23:11
Medlem
Han verkar vara gift med en "shifuling" (läs :kines) vars självkänsla säkert är nedtryckt till skoskaven.
Citera
2012-12-05, 23:21
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonribba
Några saker fattar jag inte:

- Varför kallar dom honom "subjektet", och blir helt skakiga om någon granne tittar på deras bil?
- Varför sådan överdriven "spökmusik" och skakig kamera?
- Varför ringer dom inte till honom direkt, varför ljuga med ett fejkat brev?
- Som ngn annan undrade: varför kan inte kärringen berätta för honom varför hon drog? Hur kan hon föredra att dra ut på det så här länge istället -- ger det henne något???

Hon hade ju redan berättat det, man han tyckte inte förklaringen dög. Ska hon då bara hitta på något? Tror inte han skulle ge sig då heller, ingen förföljer någon i 30 år för att sen bara ge upp om hon hittar på ett ytterligare svar.

Resten kallas dramaturgi..en jädrigt B sådan Håller med om att det är väldigt dåligt, det blir inte mer spännande för att de har spökmusik och "hjälp att han stirrade på oss"-kommentarer.
Citera
2012-12-05, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmy901
Han verkar vara gift med en "shifuling" (läs :kines) vars självkänsla säkert är nedtryckt till skoskaven.

nja tror hon är amerikansk kines, och även hon har doktorerat inom telekom.
Citera
2012-12-05, 23:24
Medlem
hans youtube: http://www.youtube.com/user/toraulin/videos?view=0
Citera
2012-12-05, 23:33
Medlem
Kan inte nån skapa en FB sida typ "Åtala Tor Aulin" vars gilla lista sedan kan lämnas till åklagare eller något?
Citera
2012-12-05, 23:34
Medlem
Man slås av hur oerhört osympatisk den här karln verkar vara. Hans nedsättande ton i Tv-programmet och hans enorma självförhärligande på det. Jag led med kvinnan som fått utstå alla hans aggressioner under så lång tid. Hon borde kunnat få någon hjälp mycket tidigare kan man tycka. Hasse Aros projekt handlar i grund och botten om att dra tittare till en i högsta grad kommersiell Tv-kanal. Stalkers drar tittare, därav ämnesvalet. Aros egen insats är inte helt lysande och man hade önskat en mer kraftfull konfrontation. Man vill ju liksom att det ska leda till en förbättring för den utsatte, det är ju det man hoppas på under hela programmet. Blir det istället bara värre kan man ju fråga sig om det i grund och botten ligger enbart cynism bakom skildringarna Tv 3 visar, "vi skiter i konsekvenserna bara många tvättmedelspaket blir sålda".
Citera
2012-12-05, 23:38
Medlem
Varför saknar alla svenska män ryggrad, ja hej blatte här, men om nån stalkade min fru skulle jag ta kontakt med honom och knulla hans morse på plats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in