Tycker Stalkers inte alls var speciellt intressant . Mitt ointresse gör att jag missade avsnittet av denna bajsvandal
Orkar inte gå igenom avsnitt på Tv3 play för har ingen aning . Så länka någon , vore väldigt kanske kul
Såg precis avsnittet med Elisabeth Streijffert och tänkte dra mitt strå i stacken för att få upp denna tråd hos google. Nog för att vi inte får se båda sidor av myntet, men hon fyllde gott och väl kriterierna för att klassas som en sorglig individ med liten till ingen självinsikt.
Är det något som har en backup på hennes blogg? Wayback machine hade dessvärre ingenting. Deras rejta.se är förövrigt ett stort skämt, något som tyvärr inte alla verkar inse.
Nej just ja, han har ju slutat.. Blir ju garanterat Aschberg som tar över även här.
Ja, han dikterar nog det mesta nu när Tv3s främsta profil har gått över till annat. Roberts bolag producerar ju det mesta för Tv3 så det är ju inte så konstigt att han får de flesta uppdrag efter Hasse. Hatar Aschberg och hans värdelösa talförmåga mer än det faktum att Hasse (som var någorlunda bra), har slutat på kanalen.